äh.. gammal! :)
Alla vet ju att Hussein har dubbelgångare..
20 svar · 540 visningar · startad av PersianBulldog
Läge att sätta in en sån här..

hihi. den va kul :e
Rolig! :e
Rikard .. ska jag ljuga? :o
Nej, men kanske hoppa över kommentaren "gammal"... ;)
Nu var inte min påpekan riktad mot dig personligen - den är riktad mot fenomenet.
Rikard skrev:
Bara för att just jag har sett den där historien, bilden eller vad det nu är, så behöver jag inte posta den numera så negativt fyllda kommentaren "gammal". Med största sannolikhet finns det en hel del andra personer som inte har sett det. Låt inte deras första upplevelse störas.
:)
Alltså, vem gör alla de här flashisarna? Pentagon? Är de kanske en del av "informationskriget" som hela tiden pågår mellan makter?
Tror att det är personer med för mycket fritid. :)
Okej, min teori var helt klart mer spännande. ;)
Rikard skrev:
Nu var inte min påpekan riktad mot dig personligen - den är riktad mot fenomenet.
Rikard skrev:
Bara för att just jag har sett den där historien, bilden eller vad det nu är, så behöver jag inte posta den numera så negativt fyllda kommentaren "gammal". Med största sannolikhet finns det en hel del andra personer som inte har sett det. Låt inte deras första upplevelse störas.
inte ny...
För mig var den pinfärsk.
Bendro skrev:
Rikard skrev:
Rikard skrev:
Kan bara hålla med!
Har man hört något tidigare, så ok då, men man behöver ju inte kasta in den kommentaren det första man gör ;)
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=74813
Den var bra :)
Den var MYCKET BRA
Självklart är den bra! Men vem startade den första tråden angående denna sida :p :h
Märkte nu att jag tydligt hade sett den tidigare och hade kommenterat men ändå hade jag startat en tråd om den.. :OO