BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggOkänd kvinnlig röst med knagglig engelska:
Hello, i am "bla bla bla" & i have a buisness deal for you, can i speak to the managing director of your company?
Bire:
What is this about?
Okänd kvinnlig röst med knagglig engelska:
I must speak to the managing director
Bire:
Bye bye.
<% then %> Klick! :e
<% End bitch %>
2-3 samtal/dag hittils denna vecka, men dom varar inte så länge!
Konstigt. Nyttja Samspade?
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inläggNigeriabrev per telefon :q
Snackar de med asiatisk dialekt? Säg då att de ska kalla VD:n Knurra! :D
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggJag funderar starkt på att lära personen i fråga att "managing director" kallas "Det där satans kräket" på svenska & därefter säga "Bye bye"! ;)
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggHaha, Tycker jag starkt att du skall göra bire ;)
CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Nu vet man vem man ska ringa om man vill ha ett trevligt och givande samtal ;) :p
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
caze skrev:
Nu vet man vem man ska ringa om man vill ha ett trevligt och givande samtal ;) :p
"Snackare undanbedes!" ;)
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggÄr det okej om jag hänvisar alla telefonförsäljare som ringer mig på jobbet till dig Bire? :q §jr
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
SirPeter skrev:
Är det okej om jag hänvisar alla telefonförsäljare som ringer mig på jobbet till dig Bire? :q §jr
Gör det.. Det piggar alltid upp att läxa upp sånna lamers!
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggTack! Om du bara skickar över ditt hemnummer via PM till mig så kan jag skicka det via e-post till alla som har ringt den senaste tiden. :OO :)
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inlägghehe, skicka det till mig mä så skall du få några djävulska spanska försäljare också på tråden ;)
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggPåstå att du är "Managing director" och hör va hon har att säga :)