sneezeMedlem sedan dec. 20021 804 inläggJag har smällt 895 spänn på IKEA idag.
Köpte mig ett datorbord. Jag är förbannat glad
för det! I 3 månader (snart) har jag suttit i en
gammal fåtölj med monitorn på en köksstol och
försökt 'data data data data' med varierande
resultat. Det första jag gör när allt funkar är att
komma hit och bläddra igenom PHP-forumet och
Café-forumet. Jag börjar bli beroende av detta
stället! :birp :OO
Trådens intresse-nivå: vet inte.
Trådskaparens känsla just nu: K A O T I S K T nöjd!
:e
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inläggYEAH! nu kan du inte komma med fler undanflytker till att undvika q3 ;)
SelleMedlem sedan sep. 20014 781 inläggTrevligt att du fått tag i bättre möbler! ;)
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg Gissar på att det är ett "Jerker" - Databord...?? :q
cyprysMedlem sedan dec. 20003 563 inläggUndertecknad hittade inget vettigt datorbord tidigare så jag köpte några ben, en stor skiva och fixa till mitt eget. ;)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJag köpte ett Jerker i höstas, enbart själva skrivbordet och inga extrapryla som lådor och andra byggsatser. Verkligen riktigt bra bord, gillar det starkt! Märks förresten att jag suttit där några timmar då det finns märken efter min handled där musen ligger. :)
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inläggjag har fått ett riktigt schysst ståbord som man kan sänka o höja :) fick det för en tusenlapp av en polare. så nu kan man sitta på motionscykeln samtidigt som man sitter framför datorn.. ;)
Borde inte du ha en motionsskateboard eureca? Typ som i jackass när de skejtar på ett rullband... :)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggUnderskatta icke Jerker. Han... eller "det" är det bästa bord till burken som jag någonsin haft. Jag gillar Jerker. :)
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inlägg
Erik Juhlin skrev:
Borde inte du ha en motionsskateboard eureca? Typ som i jackass när de skejtar på ett rullband... :)
hehe.. men då får man ju inte motion väl?
idag låg jag på botten i vertrampen utomhus med min bärbara och kikade på skaterullar. visst är det kul hur man kan förena skateboard med datorer. :) snart vet jag inte om jag ska kalla mig skejtare eller datornörd :h .. det blir nog skejtare så får man mer tjejer §jr
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg
Dryden skrev:
Underskatta icke Jerker. Han... eller "det" är det bästa bord till burken som jag någonsin haft. Jag gillar Jerker. :)
Precis! Håller med till fullo. ;)
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg
m_soderlund skrev:
wF fet-rockar 4ever.
På tal om möbler från IKEA. :q :e
Re: Vet ni vad?
Josef skrev:
m_soderlund skrev:
wF fet-rockar 4ever.
sneeze skrev:
Jag börjar bli beroende av detta
Jag hade sneezes beroende-text i åtanke. ;)
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg Re: Re: Vet ni vad?
m_soderlund skrev:
Josef skrev:
m_soderlund skrev:
wF fet-rockar 4ever.
sneeze skrev:
Jag börjar bli beroende av detta
Jag hade sneezes beroende-text i åtanke. ;)
Aha... Det förklarar saken. ;)