Lasp skrev:
Läs noga och förstå.
Eftersom DSL går över kopparlina (normal telefonlinje och annat) så antas kommat mena båda alternativen. Men det är ju en tolkningsfråga. Du har även du en poäng Lasp. ;)
38 svar · 801 visningar · startad av Rikard · sida 2 av 2
Från en återkoppling från en nätundersökning: De som är anslutna till Internet hemma använder oftast en traditionell telefonlinje eller en snabbare anslutning, såsom ADSL eller DSL. Det var som tusan... :e
Läs frågan i sin helhet →Lasp skrev:
Läs noga och förstå.
Eftersom DSL går över kopparlina (normal telefonlinje och annat) så antas kommat mena båda alternativen. Men det är ju en tolkningsfråga. Du har även du en poäng Lasp. ;)
Jag misstänker att de som ansluter mot internet hemma har nån form av internetanslutning §jr
r
Lade till 0x73 på lämpligt ställe
Jag har inte klagat på telia förräns idag då jag blir disconnectad hela tiden i irc. Väldigt störigt. :x
Jag tycker man skall ändra den där dumma sloganen "bredband åt alla".. till att vara "bredbandsbolaget åt alla"... Det skulle vara MYCKET roligare då :D
Är det bara jag som använder telepati som hackas in på telias modempool som överföring?
Vad är det för fel på ADSL?
Såklart kan Trollhätteborna få BBB... :(
Åh tusan påminner mig om denna strof, som Brimba säkert känner igen:
Blev så trött på den heta sommar'n
Trött på bilderna i stan
Trött på Olssons skor och Kvarnen
Trött om natten, trött om da'n
Trött på all valpropaganda
Lika billig som reklam
"Vi vill ha ett bättre Sverige"
Åh fan
Eller hur Brimba?
Jag extraknäcker på Telia. ;)
Dryden skrev:
Och förresten, jag extraknäcker på Telia. ;)
Att använda lika mycket bandbredd som ett mindre afrikanskt land på telias utrustning, räknas inte som att du arbetar där. ;)
/r du är het på redigeringsknappen du me :)
Re: Åh tusan!
Rikard skrev:
Från en återkoppling från en nätundersökning:
De som är anslutna till Internet hemma använder oftast en traditionell telefonlinje eller en snabbare anslutning, såsom ADSL eller DSL.
Det var som tusan... :e
Jasså, du var också med i den? :e
Jupps. Således torde du också kunna intyga att Telia inte har ett jota med det här att göra... :e
cyprys skrev:
Lasse W väl?
/r Yupp! :bire
Wehooo, fler än Brimba, jag och Colione som gillas Lars Winnerbäck! :birp :bire :bire
Rikard skrev:
Jupps. Således torde du också kunna intyga att Telia inte har ett jota med det här att göra... :e
Jorå, jag försökte lämna lite beska kommentarer angående utformningen av frågor och svarsalternativ, men det gick minsann inte... ;)
Kan säga att sitter man med fast lina och nätverksjack i väggen var det inte många alternativ som stämde. :l