DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Under kvällen kommer en ohygglig kamp i snabelalfapet att utspelas någonstans i Stockholms västra förorter.
Den måttligt populäre titelförsvararen kommer att ställas mot folkets hjälte, mannen med tvenne identiteter - Freestyler!
Som god vän till Freestyler har jag blivit ombedd att be er, webForums medlemmar, om era bästa tips, fusk, slag under bältet, regelförpassningar och annat som kan tänkas vara av nytta.
Så, hjälp mig nu att hjälpa min vän till seger i kvällens alfapetdrabbning och ge mig så många tips som möjligt.
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Bjud din (er) motståndare på löjliga mängder sprit (som Bire hade gjort) så har du (ni) nog ganska stor chans!
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggSe till att ha med dig de 3 @.
- @lkohol
- @lvedon
- @bdulla (greken i gränden)
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Jag är rädd att arrangören endast har tillstånd att sälja folköl...
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Del Pero skrev:
Jag är rädd att arrangören endast har tillstånd att sälja folköl...
Mesigt ställe.. Jag kommer inte.
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggDå får det bli en otroligt massa folköl då ;)
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Men det här är väl inga problem FreePäronet,
vi har ju mannen som uppfann alphapet som medlem här på wF och dessutom boende i rätt del av universum.
Bevis
Det är väl egentligen bara två problem som kan uppstå:
- Han använder en Bazooka ifall någon slår er.
- Folköl hmmmm.
:e ;)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggPepparalfapetet har inte för avsikt att snurra på min XP-maskin, det har kungjorts vid ett flertal tillfällen. Nu var det ju inte heller pepparalfapet som skulle spelas? Väl?
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg
@nders skrev:
Pepparalfapetet har inte för avsikt att snurra på min XP-maskin, det har kungjorts vid ett flertal tillfällen. Nu var det ju inte heller pepparalfapet som skulle spelas? Väl?
Aha är det motståndaren som visat sig i tråden, tjuvtittar du ifall han får några bra förslag?
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag vill bara understryka att jag inte läst något av inläggen i den här tråden: jag har inte läst något av inläggen i den här tråden.
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg
Bire skrev:
OveRRidE skrev:
-suck-
Engelsk eller svensk översättning? ;)
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg
Okkido skrev:
Se till att ha med dig de 3 @.
- @lkohol
- @lvedon
- @bdulla (greken i gränden)
Jag hävdar att det är viktigt att ha med sig de 3 @-brickorna! De som allt för ofta saknas i gamla omoderna alfapetboxar.
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg *noterar*
Jag ska prova Japp.
Men ni måste väl ha fler tips? Jag vill klart och tydligt kungöra att kvällens händelse inte är någon lek utan blodigt allvar!
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggDel Pero skall inte ha någon hjälp. Jag hoppas att snabeln vinner överlägset. §e §jr :p ;)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
Del Pero skrev:
blodigt allvar
Bekräftas å det bestämdaste!
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Jaha, det var ju inte ovanligt att man behöver säga det två gånger till dig... :OO
SirPeter skrev:
Del Pero skall inte ha någon hjälp. Jag hoppas att snabeln vinner överlägset. §e §jr :p ;)
Det stämmer, det är Freestyler som ska ha hjälp.
Del Pero skrev:
Den måttligt populäre titelförsvararen kommer att ställas mot folkets hjälte, mannen med tvenne identiteter - Freestyler!
Anledningen till att det är Freestyler som ställer upp och inte Del Pero är tämligen självklart: Del Pero är forumledare - Freestyler är det inte.
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg
Päron skrev:
Anledningen till att det är Freestyler som ställer upp och inte Del Pero är tämligen självklart: Del Pero är forumledare - Freestyler är det inte.
Aha! Så forumledare är med andra ord fysiskt okapabla att spela snabelalfapet? :i