Kanske är det information om Luxmans försvunna cykel som skall överlämnas på måndag? :OO
Det har kommit till min kännedom...
32 svar · 679 visningar · startad av Del Pero · sida 2 av 2
Frågan, av Del Pero
...att hemlig information kommer att överlämnas från en f.d forumledare till en moderator på måndag vid en offentlig badplats i västsverige. Jag vill härmed be er som kommer att befinna sig på offentliga badplatser i västsverige på måndag att vara extra uppmärksamma! Jag har fått allt bekräftat av min källa och kan därför verifiera att kommande dementeranden kommer att dementeras.
Läs frågan i sin helhet →fast asså den blå är inge bra, så den kan luxman faktiskt få,
för jag ahr en silvrig mountainbike också. dock trasiga växlar,
jag vill poängtera den är silvermetallic.
Luxman skrev:
SirPeter skrev:
Luxman skrev:
min lilla svarta
Handväska? §jr ;)
Nej jag låter Bendro få behålla sina kinky-detaljer. ;)
Nu blir jag lite arg... x(
Skulle Bendro använda en kinky handväska... Skulle inte tro det.
Kan faktiskt tala om för er att han föredrar nätstrumpor, pumps och korsett...
Rätt ska vara rätt §e :e
SirPeter skrev:
Kanske är det information om Luxmans försvunna cykel som skall överlämnas på måndag? :OO
7-1 §jr
Intrigen tätnar :)
va ni håller på... :OO
SirPeter skrev:
Jag kan meddela att jag fullkomligt skiter i hur det går i fotbollen.
Sport får ni prata om i sportforumet. x(
Fotbollen :q :OO
Jag ska inte bada i alla fall. Jag funderar dock på att duscha när vi får tillbaka varmvattnet.
[AMD skrev:
Zmaster]
SirPeter skrev:
Jag kan meddela att jag fullkomligt skiter i hur det går i fotbollen.
Sport får ni prata om i sportforumet. x(Fotbollen :q :OO
Ja, eller bandy eller vad dom nu håller på med, sport hör inte hemma i caféet :x
Är det månne Mälarhöjdens bad Del Pero syftar på? Västsverige kanske är krypterat och egentligen menade Del Pero Mellansverige.
Jag syftar på vad jag menar.
En säker källa påstår att överlämnandet av den hemliga informationen gick enligt planerat. :)

![[AMD]Zmasters avatar](/av/3411.gif)