Tack själv! :D
En dag för drygt två år sedan blev jag tipsad om ett forum på nätet som skulle vara bra (tack kolonstefan) och jag bestämde mig för att titta runt lite för att se vad som fanns här. Nästan omgående märkte jag att det var nåt speciellt med webForum och att jag kände att här trivs jag. Redan efter mitt första inlägg blev jag hälsad välkommen hit och bara det gjorde att det kändes trivsamt.
Det fanns några som redan då hade flera tusen inlägg och jag minns så väl att jag tänkte att de måste ju sitta här i stort sett dygnet runt. Nu är jag själv där och har skrivit en massa inlägg, givetvis är en massa av dem trams men även en massa som jag tror att många har haft nytta av.
Det är nog svårt att hitta en bredare kompetens än den som finns samlad här på webForum. Tänk om det vore en supportcentral för något stort företag istället, då hade vi varit hur konkurrenskraftiga som helst förmodligen. Det är nog tur för alla övriga att webForum är "Det fria alternativet" och att alla gör forumet till vad det är helt ideellt.
Med detta, mitt tiotusende inlägg, vill jag tacka för all den samlade kompetens och kamratskap som finns på webForum. Tack alla ni som gör det trevligt att återkomma till detta underbara forum.
/SirPeter