Tjena!
Jag har just fått tillbaka Internet! Och jag är så himla Glad! HAr inte kunnat vara på min dator eller surfa här på wFpå hela 6 dagar! Men nu är jag igång igen!
Jaha, valborg i dag!
Fest och drickande?
Här ska de iaf festas!!!
Själv brukar jag få dropp efter en och en halv dag och intensivvård efter 3-4 dagar, respiratorn hamnar jag i efter ca 8 dagar, du måste vara en riktig viking! :o
Själv brukar jag få dropp efter en och en halv dag och intensivvård efter 3-4 dagar, respiratorn hamnar jag i efter ca 8 dagar, du måste vara en riktig viking! :o
Tjena! Jag har just fått tillbaka Internet! Och jag är så himla Glad! HAr inte kunnat vara på min dator eller surfa här på wFpå hela 6 dagar! Men nu är jag igång igen!
Jaha, valborg i dag!
Fest och drickande?
Här ska de iaf festas!!!
Ville bara berätta!
Är det ditt internet?! Visste inte ens att nån hade snott det :e har funkat hela veckan för mig :birp
Tjena! Jag har just fått tillbaka Internet! Och jag är så himla Glad! HAr inte kunnat vara på min dator eller surfa här på wFpå hela 6 dagar! Men nu är jag igång igen!
Jaha, valborg i dag!
Fest och drickande?
Här ska de iaf festas!!!
Ville bara berätta!
Är det ditt internet?! Visste inte ens att nån hade snott det :e har funkat hela veckan för mig :birp
Kanske beror på att det var ditt piano som snodde det. :OO