The Soundtrack of Our Lives + The Ark + Mando Diao på Grönan! :D
Valborg!
44 svar · 913 visningar · startad av Rinaldo
Halvdag på jobbet :)
@nders skrev:
The Soundtrack of Our Lives + The Ark + Mando Diao på Grönan! :D
Precis som två tjejer i mitt scoutlag!
Jag ska till landet. :x :x :x och ännu mer :x :x :x :x .
Halvdag på jobbet....och sedan ledigt ända fram till måndag. Skönt! Slappa, slappa och slappa lite till. :bire
/A
Rituell dans runt valborgsbrasan i Segersta Hälsingland tillsammans med fyra andra wF-medlemmar :e
Canasta och Guinness till natten :)
Jobbar imorgon, så jag tar det lugnt. Istället ledig på fredag... :)
Re: Valborg!
Rinaldo skrev:
Va har folk inplanerat för ikväll?
Ikväll?! Här i Lund går man ut och bokar plats i stadsparken redan vid 9 tiden. Idag skall jag fira en polare som fyller 30, vi skall upp med partytält mm i stadsparken, hinka bira och ha det gött med all den fina musik som vi brände igår på 4 st partyplattor.
ikväll blir det grillfest hos en annan polare.
Det jobbigaste med valborg är när baksmällan kickar in vid 20.00 tiden, lagom tills andrafesten börjar...
annesophie skrev:
Halvdag på jobbet....och sedan ledigt ända fram till måndag. Skönt! Slappa, slappa och slappa lite till. :bire
/A
Jag ska härma annesophie.
Men kanske också ska gå ner på stan och kolla in majbrasa och fulla ungdomar, och minnas ungdomens glada dagar. :D
Förhoppningsvis:
- Partajj! Konsumera en del brusdrycker samt elda upp nått..
Troligtvis:
- Pilla navelludd och fisa varmluft..
:OO
Är det valeborg idag?
Just ja, jag skulle betala webbhotellet idag.
Först blir det till att jobba ett gäng timmar charkdisken och sälja lax mm. sen blir det stress så man hinner ner till brasan då vi ska tända med scouterna. Sen så blir det hem och förkröka lite innan det blir studentskiva. Så det kan nog bli kul om vi stryker jobbandet.
Re: Re: Valborg!
mrblonde skrev:
Rinaldo skrev:
Va har folk inplanerat för ikväll?
Ikväll?! Här i Lund går man ut och bokar plats i stadsparken redan vid 9 tiden. Idag skall jag fira en polare som fyller 30, vi skall upp med partytält mm i stadsparken, hinka bira och ha det gött med all den fina musik som vi brände igår på 4 st partyplattor.
ikväll blir det grillfest hos en annan polare.
Det jobbigaste med valborg är när baksmällan kickar in vid 20.00 tiden, lagom tills andrafesten börjar...
Exakt var i stadsparken kommer jag finna ett partytält med öl? Kan vara bra att veta... ;)
Även jag skall till stadsparken i Lund och det partytält mrblonde och min gemensamma kompis satt upp. Vi får väl se vem som vinner... ;)
Jag ska härma Theon.
tjejmedhund skrev:
Jag ska härma annesophie.
Jag också! :)
Tja, det är väl lika bra att man tar och hämtar sig en annesophie då... :)
Härmapor! :o
Spela ölkubb, hångla, vandalisera.