haha kul tråd micke :e nu måste jag dock ta reda på hur ett par "stringboxer" ser ut :birp
btw. jag blev både 1000:e klicket och 100:de svaret i denna tråd. maxflyt eller? måste köpa en lott tror ja :e
203 svar · 4 825 visningar · startad av Luxman · sida 6 av 11
Dags att nominera/anmäla deltagarna till wFs egna tävlingssåpa: IT-Brothers. Inledning Nu närmar vi oss med stormsteg premiären av wFs första direktsända tävlingssåpa. Inom en vecka skall alla deltagarna vara utsedda och ha godkänt tävlingsreglerna som den enväldige tävlingsledaren och tillika producenten Luxman bestämmer. Förutsättningar \- Såpan kommer att utspelas helt öppet här
Läs frågan i sin helhet →haha kul tråd micke :e nu måste jag dock ta reda på hur ett par "stringboxer" ser ut :birp
btw. jag blev både 1000:e klicket och 100:de svaret i denna tråd. maxflyt eller? måste köpa en lott tror ja :e
Orkar inte läsa alla dessa inlägg. Kan någon möjligtvis PM:a lite regler :q ;)
bassebhu skrev:
haha kul tråd micke :e nu måste jag dock ta reda på hur ett par "stringboxer" ser ut :birp
Fråga @nders, han ställer säkert upp med bild. :) §jr §e
Blårand skrev:
Orkar inte läsa alla dessa inlägg. Kan någon möjligtvis PM:a lite regler :q ;)
Reglerna! Är du tokig! Här avslöjas inget i förväg.
kommer jag med eller?
Luxman skrev:
Reglerna! Är du tokig! Här avslöjas inget i förväg.
Det var det jag var orolig för! Jag är tävlingsmänniska och deltar inte i tävligart på chans ;)
Jag kanske kan vara domare? ;) För någon form av regler blir det väl i alla fall? :birp
Luxman skrev:
den enväldige tävlingsledaren och tillika producenten Luxman bestämmer.
Jag litar på Luxman. Han får skicka ett PM om han får svårigheter i att döma, så kan jag göra en insats ;)
Blårand, du har min välsignelse.
Mika3l skrev:
bassebhu skrev:
Fråga @nders, han ställer säkert upp med bild. :) §jr §e
wow! *väntar med en familjepåse dillchirre framför skärmen*
Fin tråd.
men luxman om jag ligger med dej, kommer jag med då?
zipp3r skrev:
uayck! är det under sånna kriterier man kommer med får Rikard gärna avnominera mig 3-4 gånger till om han vill.
Inget illa menat om Luxman dock :e
zipp3r skrev:
Ni skule inte kunna ta det där privat? ;) :x
okej.. men ärligt...
kan nån sända d på barnovänliga tider.. som typ mellan 08.00-12.00 på morgonen när ändå ingen unge är uppe?
Luxman skrev:
Anmälningar
SirPeter
voigtann1
Mika3l
Piiip
Racerankan
oelbal
hypatia
bassebhu
Kanske borde följt tråden lite grann... jag anmälde mig inte jag bara sa att det lät kul... :OO ;)
Stryker Piiip då hans kommentar avsåg något annat än att anmäla sig till IT-Brothers.
Eventuell ångervecka existerar inte på wF.
~Pooof~ bort med dig.
Klarspråk, du får stå ditt kast eller försöka muta tävlingsledningen för att återfå din plats.
ok... men så desperat som zipp3r blir jag inte.. ;) :e
zipp3r skrev: