För ett par månader sen fick jag en betalningspåminnelse för en vhs-film som jag tydligen inte betalat... Faktum var då att jag inte hade fått filmen ännu, så jag ringde dit och de sa att de skulle ta reda på vart den var osv... Fick den ett par dar senare.
Åzzå nu för ett par veckor sen hände det igen, de skickade en betalningspåminnelse för en vhs-film som jag, enligt dem, inte betalat... Samma sak igen -> jag hade inte fått filmen!
Ringde återigen till dem... men har varken sett skymten av nån vhs-film eller ett besked från dem... Nada! :l
Själv fick jag betalningspåminnelse för en beställning som jag redan hade betalat - mot postförskott dessutom. Det visade sig att pengarna jag betalat i kassan vi uthämtningstillfället inte hade nåt Dishshop i tid och då blev det naturligtvis jag som kund som hamnade i kläm. Då var jag inte allt för glad. :l
Jag har sagt det förut och säger det igen - det är ingen riktig Post! :o
syrran fick betalningspåminnelse för ett kontantkort hon ej köpt... x(
en vecka senare kom dock kortet.. men adresserat till hennes sambo... :o sedan fick han påminnelse...
då betalade han och inget kort... då ringde de dit och de påstår att de ej fått pengar av varken syrran eller sambon och kortet låstes :q
En polare fick en betalgningspåminnelse från datorbutiken.com där det stod att han hade 8 dagar att betala annars skulle ärendet gå vidare. Han hade hämtat ut datorn från Posten och betalt den på plats (som man är tvungen om det är postförskott)
Han är inte direkt personen som har koll på saker och ting och hade så klart slarvat bort kvittot, Datorbutiken sa bara att det inte var deras problem när han ringde och förklarade läget. Han kontaktade Posten och de hade inget svar på lösningen och dagen innan han var tvungen att betala 16 000 på nytt ringde Datorbutiken upp honom och sa att pengarna hade kommit in men på fel konto och hade istället kommit in på något dotterbolag.
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e