Åker på semester strax, inget wF :( Mycket vila :) Lite öl :bire Mycket mat :)
Ja, på det hela taget ska det nog bli ganska bra. Dock vet jag väl inte riktigt om det är så varmt runt medelhavet vid den här tiden... jaja, man kan inte få allt. :p
Alla datorer stängs ner så dom får också vila lite, det kan dom behöva. En annan får ju i alla fall lite sömn på nätterna, det är ju mer än vad de stackarn får.
Fast vid två tidigare tillfällen har jag varit (godtrogen som man är) "duktig" och dragit ur nätsladdar till tv & satelitmottagare när man åkt bort typ en vecka eller mer.
Efter att två stycken satelitmottagare slutat fungera efter sådana mesoperationer tar jag helt enkelt och skippar det denna gång. :)
(Det var dagens tip, bara så ni vet. ;) )
Jo, det fanns ett liv utanför wF! (Vem trodde det!?!) Ganska trevlig var det också.
Föressten var det på Cypern jag var, hyfsat väder var det med och trots att det stod en dator med Internetuppkoppling på hotellet lyckade jag gå förbi den varje dag utan att vara där och kladda. - Det är karaktär!
klipp ...och trots att det stod en dator med Internetuppkoppling på hotellet lyckade jag gå förbi den varje dag utan att vara där och kladda. - Det är karaktär!
Du ska inte inbilla mig att du inte var där med dina fingrar. :p De anställda var säkert tvugna att slita dig från datorn, det finns säkert klösmärken på datorn, när du försökte hålla dig kvar. :e