aasah skrev:
S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I S Y M P A T I...
Äntligen någon som fattade vad det handlade om idag, tack aasah :)
Det kom en "säljare" till mig för ett år sedan ungefär, när han kom in på mitt rum så kollade han sig omkring, rynkade på pannan och sa "Inga kryckor idag" och sen flinade han......jag fattar fortfarande inte vad han insinuerade. :e
Det var lika dumt som när jag var med i en badmintonturnering i Katrineholm, av alla ställen! Jag spelade i en bättre motionsgrupp..haha, så vet ni det. ;) Grupp b för de som känner till klassningen. (Tyvärr så hade jag något år tidigare vunnit en turnering i grupp c, där jag borde höra hemma, men det innebar att jag blev uppflyttad till b.)
Jag vann mina första två matcher (nej inte på v.o.) vilket var kul, men sen var mina krafter slut för minst en vecka framåt. I semifinal så fick jag möta en ny typ av motståndare, en ung lovande tjej p.g.a. att deras a grupp ställdes in för att det var för lite deltagare och de lottades in bland "gubbarna" för att få spela lite.
Det var ju trevligt :p
Men jag märkte redan efter tre bollar att hennes lungor, vilka syntes under tröjan, var av en helt annan storlek än mina. Plötsligt började hon köra med mig, jag fick löpa som en idiot efter varje boll. Det dröjde inte länge innan min tunga låg och släpade efter golvet av helt andra orsaker än synintryck.
Jag fick däng efter noter.
Hmmm men det var väl ingen som såg fadäsen tänkte jag eftersom jag spelade på en avlägsen bana från läktaren.
Någon timme senare när jag hämtat mig så kollade jag på finalen i a gruppen, det var en bekant till mig som lirade på ena sidan.
Det var en helt fantastisk match, de sprang flera maratonlopp jämfört med mig. Dessutom tog "polaren" hem första set och såg oförskämt oberörd ut. När han tog lite vätska i pausen så tittade han upp på läktaren och sa med hög röst Jag har hört att en fick tjejdäng i semi sen flinade han, vände sig om och vann matchen.
Numera är vi inte "polare" :p
Jag vet inte var de får allt ifrån :OO