eftersom att Luxman är så elak i baren så skall jag också dra en ;)
Vad är höjden av snabbhet?
en jude på cyckel genom tyskland under andra världskriget.
Vad är höjden av rädsla då?
Samma jude som får pungtering
*Hihi*
505 svar · 15 848 visningar · startad av Luxman · sida 2 av 26
Vågar man, efter alla andra här redan dokumenterade skador på min lekamen, nämna att jag just nu sitter dubbelvikt med brutet bröstben. Jag kan behöva lite uppmuntran, dock inga kramar eller något som kan locka till skratt. Jag kan inte berätta vad som hänt för då slutar ni inte skratta innan midsommar och eftersom skratt är mindre lämpligt just nu så säger jag inget ;) För Bires information så
Läs frågan i sin helhet →eftersom att Luxman är så elak i baren så skall jag också dra en ;)
en jude på cyckel genom tyskland under andra världskriget.
Samma jude som får pungtering
*Hihi*
Börjar bli ont om whisky för att klara alla lustigkurrar...aj. ;)
Jag får pröva sängen en stund nu.
Håll en tumme för att jag hinner somna innan jag hostar nästa gång.
mikul skrev:
en jude på cyckel genom tyskland under andra världskriget.Vad är höjden av rädsla då?
Samma jude som får pungtering*Hihi*
Jag skulle heller inte vara speciellt glad om jag fick pung-tering....måste göra fruktansvärt ont....då föredrar jag en punktering...
colione skrev:
mikul skrev:
en jude på cyckel genom tyskland under andra världskriget.Vad är höjden av rädsla då?
Jag skulle heller inte vara speciellt glad om jag fick pung-tering....måste göra fruktansvärt ont....då föredrar jag en punktering...
*ASGARV* :birp
Hepzy skrev:
What do you do when a blonde throws a pin at you?
Run like hell...she's got a hand grenade in her mouth.§e ;) :e
*asgarv*
Den skickades vidare... :e
Luxman, jag lider med dig.
Det finns minst fyra wF-medlemmar som ofta gapskrattande påminner varandra (och mig) om hur jag skaffat mig alla brott på olika delar av kroppens benstomme.
Det vore dock inte ovälkommet med en bekännelse från dig om hur du klantat dig :e
Det gör oftast inte så ont i början, men efter tre dagar sätter det igång på allvar.
Då är humor och hosta ens värsta hot.
***Kryapåre***
Theon skrev:
Det finns minst fyra wF-medlemmar som ofta gapskrattande påminner varandra (och mig) om hur jag skaffat mig alla brott på olika delar av kroppens benstomme.
Verifieras... vilket påminner mig om några historier som måste grottas igenom under dagens påsklunch... :e
Luxman, till dig kan jag bara skicka en uppmuntrande tanke... jag antar att din självmedicinering med whisky under natten gör att du fortfarande antar ett horisontellt läge.
Jag skulle också behöva lite uppmuntran just nu, så jag ser fram emot en redogörelse av vad som har hänt. Vill gärna skratta fram till midsommar... ;)
colione skrev:
mikul skrev:
ROFL! :bire :bire :bire :bire
Mr. N. skrev:
haha :bire
Hepzy skrev:
colione skrev:
mikul skrev:
*ASGARV* :birp
LOL :e §jr
SirPeter skrev:
mikul skrev:
Mikul när Luxman blir frisk? :OO
Så rätt :h
Men vem är Mikul :q §jr
Läget är AAAJJJJJ, om någon undrar.
Det blir nog en tripp till sjukhuset i.a.f., jag börjar få ont om whisky.
Dessutom är det dags att funktionärerna ser till att denna tråd följer topic ;)
Vad beträffar orsaken så kan jag ju inte skratta åt det själv än så något avslöjande är det inte tal om än :h
Luxman skrev:
SirPeter skrev:
mikul skrev:
Mikul när Luxman blir frisk? :OO
Så rätt :h
Men vem är Mikul :q §jrLäget är AAAJJJJJ, om någon undrar.
Dessutom är det dags att funktionärerna ser till att denna tråd följer topic ;)Vad beträffar orsaken så kan jag ju inte skratta åt det själv än så något avslöjande är det inte tal om än :h
Kom igen nu luxman, för min skull!! :P
Luxman skrev:
Har dom whisky där? :q
Har du ramlat ur sängen eller tv-soffan?
SirPeter skrev:
Luxman skrev:
Har dom whisky där? :q
Har du ramlat ur sängen eller tv-soffan?
Svar på fråga ett: Nej men Bire har sagt att de har fullgod ersättning både för pizza, öl och whisky i slangar som de sätter fast direkt på kroppen.
Svar på fråga två: Nej! ;)
Du har gjort det klassiska, trampat på en kratta som slog upp och knäckte bröstbenet på dig?
Nopp, men det låter som något som skulle kunnat ha varit orsaken när det gäller mig. :p
SirPeter skrev:
Du har gjort det klassiska, trampat på en kratta som slog upp och knäckte bröstbenet på dig?
LoL
En kratta med ganska kort och KRAFTIGT skaft
:)
Det kanske va nån som brutit kratta efter Luxmans längd och lagt ut den :OO
Vad får du om du korsar en pitbull med en komunalarbetare?
Mördarsnigel.
Hur går det med bröstbenet? §e