L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg Frågan 19 apr. 2003 12:00 #1 Själv så vill jag dela ut flera :p
Den första pussen går som vanligt till min prinsessa :f
Sen vill jag ge övriga tjejer här på wF var sin såklart, detta inkluderar kärringen Rikard. ;) :f :f :f
Som avslutning så vill jag ge alla som behöver lite vänlighet en påskpuss :f (gäller ej George W. Bush)
Glad Påsk på er!
Bire kan få en egen också :f
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Jag har redan gett bort min äkta puss, men Mia & Luxman får en gemensam virtuell som dom kan fördela jämt! :)
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Puss på alla tjejer/kvinnor här på wF(inkluderar Palle) och självklart prinsessan Miglena som jag träffade i går... :f :f :f
Theon Medlem sedan jan. 2002 3 554 inlägg Äääsch.. Sånt där hålls dom bara med på bio §e
L Luxman Medlem sedan aug. 2000 3 742 inlägg
Theon skrev:
Äääsch.. Sånt där hålls dom bara med på bio §e
Tyst nu Theon, bara för du glömt vad en puss är så skall du inte klanka ner på något så trevligt som pussar. ;)
RedRoze Medlem sedan apr. 2003 289 inlägg Puss på Dej,Luxman och alla andra Killar/Män på wF!
O till min kille! :f :f :f :f
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg Carros kan få en av mig, inte för att du ser detta men hoppas vi ses i kväll :)
Jag vill ge en puss till alla som ger mig en puss ;) :e
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg zmaster .. då blir här inte många pussar utdelande ;)
#L# skrev:
zmaster .. då blir här inte många pussar utdelande ;)
Hur förklarar du då detta #L# :q
Hej Zmaster...såg ditt inlägg, å jag måste säga att jag puuussar dig så många gånger du vill! Puss puss puss!
:e §e
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg oj... sikten var lite dimmig... hade fått läppstift i ögat ;)
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg spango Medlem sedan juni 2000 8 205 inlägg Jag tycker att jag borde få en puss, men jag kan inte riktigt komma på vem som gjort något fruktansvärt nog för att förtjäna att få dela ut den... ;)
I Ingrid Medlem sedan dec. 1999 7 740 inlägg mullinufftt :e :f (PÅ MUNNEN) *smack*
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg Nä, nu har jag straffat mig själv färdigt.