När jag kom hem från skolan idag såg jag ett fint avi ligga på bordet hemma. Mitt bredband har kommit. Jag har fått vänta i 13 veckor men nu är det äntligen här! :)
Jag är glad!
15 svar · 384 visningar · startad av puhbjörn
r)
Va skoj! :D
*gläds med puhbjörn*
Och (jag) ska få ny dator i morgon. (Familjedator..) :l
Men bredband får man vänta på. :(
Kul för dig! :D
Grattis! Nu ska du bara vänta några veckor på att det ska börja funka också... ;)
Wiberg skrev:
Grattis! Nu ska du bara vänta några veckor på att det ska börja funka också... ;)
;) Det funkar ju redan. Snabbt går det också har vart uppe i 120 kB/s
tur... :)
puhbjörn skrev:
Wiberg skrev:
;) Det funkar ju redan. Snabbt går det också har vart uppe i 120 kB/s
120 :q Flytta på dig, låt dom snabba snubbarna komma förbi. ;)
Grattis. :e
hehe jo det kan jag förstå, själv har jag haft bredband mycket länge, och om jag ska vara ärlig skulle jag inte klara mig utan det ;)
RedRoze skrev:
hehe jo det kan jag förstå, själv har jag haft bredband mycket länge, och om jag ska vara ärlig skulle jag inte klara mig utan det ;)
Skulle inte jag heller göra. Även fast jag bara haft det i några dagar.. Det är ju så skönt att slippa vänta på att en sida på webforum ska laddas.
Hihi. Bredband kommer inte på posten. Bredband kommer från killarna som installerar konverteraren i källaren.. ;)
vilken konvertare? Mitt ADSL modem kom ju med posten. Och utan det så hade jag ju inte haft bredband så.
puhbjörn skrev:
vilken konvertare? Mitt ADSL modem kom ju med posten. Och utan det så hade jag ju inte haft bredband så.
Jag tror att axeln vill säga nåt i stil med "ADSL är inte riktigt bredband", vilket är, beroende på hur man ser det, mer eller mindre korrekt. Som om nån bryr sig. :e