... tycker jag iallafall.
* Snön har smält bort för tredje gången i år.
* Sanden är bortsopad på större delen av gångvägar och gator.
* Torghandlarna började packa upp sina saker i morse, för första gången i år.
* Solen sken som bara den. Den tog verkligen i, av bara sjutton.
* Jag tyckte det var ganska varmt och gosigt igår eftermiddag.
- snön som föll i helgen är inte borta.
- nytt lager med sand och grus på gångvägar, trottoarer osv.
- för kallt för att snön ska kunna smälta bort på nolltid.
Men vi kan ju hoppas! Idag skiner solen från en klarblå himmel så varmt lär det nog bli. Längtar som tusan till sommaren och framförallt: min första semester. :bire
Är dte inte vår när medel temperaturen är över 0 grader under 7 dagar? Det var det ett tag här... t o m att det började vräka ner snö i 3 dagar :( :( :( Men nu börjar det ljusna :) VÅR VÅR VÅR! Jag vill ha VÅR nu! :)
PÅ torsdag och resten av påsken skall jag ut och rasta 120 engelska hästkrafter i min nyinförskaffade kärlek med namnet Speed Triple så då får det fan vara ordentligt med vår så att polisen kan ruska på huvudet åt mig också!
Hur blir det med försäljningen Bire, har du hittat någon köpare och vad blir det för ny hoj i så fall?
Är dte inte vår när medel temperaturen är över 0 grader under 7 dagar? Det var det ett tag här... t o m att det började vräka ner snö i 3 dagar :( :( :( Men nu börjar det ljusna :) VÅR VÅR VÅR! Jag vill ha VÅR nu! :)
– Även i norraste Norrland har det varit vårtemperaturer i ett par dagar, men inte tillräckligt många för att kallas vår än. Men det kommer under påskveckan, säger Hans Alexandersson, SMHI.
Såg du det, Dryden. :h Det finns hopp för dig också. :)
271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e