webForumDet fria alternativet

Fredag & Lördag?

Småprat

11 svar · 269 visningar · startad av mikul

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg
Frågan#1

Hmmm.... Kom och tänka på att jag kanske skall berätta om gårdagen, det va ju ändå en ganska händelserik dag.

Det började med att jag gick ut på en krog med en polare som är här nere på semester över påsken.
Senare började vi gå runt bland massa olika barer, och i en av dom så tappade jag min mobiltelefon.
1½ timme senare märker jag detta och springer och letar.
En ½ timme senare kommer jag tillbaka till strippklubben som min polare du hade dragit in oss på tidigare...
Då visar det sig att han hade tatt den när jag tappade den och glömde av det när jag sprang iväg och letade.

När vi sedan började dra oss hemåt vid ca 4-tiden så gick vi vilse...klockan 6 va vi hemma sen helt dyngfulla.

Och i dag har jag bara suttit hemma o slöat & kollat på film.

Hur var eran fredagskväll/lördagskväll?

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

Re: Fredag & Lördag?

mikul skrev:

En ½ timme senare kommer jag tillbaka till strippklubben som min polare du hade dragit in oss på tidigare...

:OO :e :birp

Hehe, Jag har iof utelämnat vissa känsliga bitar om kvällen :OO ;) :birp

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

Re: Fredag & Lördag?

mikul skrev:

strippklubben

Så att inte någon missar något :e

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

I fredags gick jag ut och sen gick jag hem. :)

I går (lördag) satt jag i en frisersalong från klockan fem till nio och sen var det modevisning i Nässjö, därefter en ganska hårt ös i baren.

Idag åker jag till Cypern en vecka.

Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Jag satt på centralstationen i Östersund 4 h i lördags. det var jätte spännande... sen när jag väntat klart behövde jag endast sitta 5,5 h på tåget.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

I fredags satt jag hemma och webbnördade mig och igår var jag på utbildning och senare på kvällen var det Sven-Ingvars i Sundsvall. Grymt med Sven-Ingvars alltså. :)

Medlem sedan jan. 20032 285 inlägg

I fredags var jag hemma (sjuk) och hade tråkigt. Den enda ljusa stunden den dagen var när min pappa lärde mig och mina brorsor spela Kille. :e Sedan på lördagen satt vi och spelade Kille nästan hela dagen. Trevligt, trevligt... :D

Sebbe skrev:

...spelade Kille nästan hela dagen

:q Vad är kille för spel? :e

Medlem sedan jan. 20032 285 inlägg

Qimen skrev:

Sebbe skrev:

...spelade Kille nästan hela dagen

:q Vad är kille för spel? :e

Ett kortspel pucko! :p ;) :P :OO

ojoj.... stackars dig, har dator--internet--wf--irc och sitter och spelar kortspel ojoj :l :p :e §jr

Qimen skrev:

ojoj.... stackars dig, har dator--internet--wf--irc och sitter och spelar kortspel ojoj :l :p :e §jr

Så san, så sant... :e

270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
139 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)