webForumDet fria alternativet

?

Småprat

0 svar · 144 visningar · startad av Lofberg

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg
Frågan#1

Var på min andra FriV(flygvapen frivilliga)-helg från igår kväll till idag (skulle egentligen varit till imorgon men p.g.a. anledning) för jag tröttnade som fan, fick börja med att gå 5:30 idag (kanske är jag slöfock eller nåt men vafan, det är ju LOV) och 6:00 ha lite fysträning (kul) och sen frukost och blablabla teorilektion och det skulle visa sig att det enda vi skulle få göra i stort sett var att bara ha teorilektioner förutom imorgon då vi skulle ha lite praktikövningar men vid lunchtid idag gav jag upp, ringde mor, bokade en skjuts hem och stack därifrån :o ! P.g.a dessa skäl (hur det nu stavas): Tidig uppstigning, jävla noggranhet hela tiden x( , informationsutdelning och HEMLÄNGTAN :r (efter en dag borta :P ) åkte jag hem. Men dessa höll mig lite tvekande: maten (mums ;) :birp !

OBS! Det var sjukvårdshelg som förra gången men mycket tråkigare än då och jag hade hoppats på lite springa och sånt men vi fick bara ha marschering och teori :( så när jag kom hem duschade jag och följde med mamma ut för att handla och det gjorde vi, ett par nya fina Oasicsskor som jag testade med en löprunda direkt när jag kom hem :) :e :) !

HAR JAG GJORT RÄTT ELLER FEL?

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)