@nders skrev:
Kärlek rockar!
Jag har varit förlovad med min sambo i fem år. (Ja, ja, jag vet. Vi ska! :e )
Jag skall också snart gifta mig med min dator ;) :e
64 svar · 1 149 visningar · startad av RedRoze · sida 2 av 4
har ni någon partner? Jag och min kille har iaf varit tillsammans i 6 månader i morrn!! Ville bara berätta !
Läs frågan i sin helhet →@nders skrev:
Kärlek rockar!
Jag har varit förlovad med min sambo i fem år. (Ja, ja, jag vet. Vi ska! :e )
Jag skall också snart gifta mig med min dator ;) :e
Ja, det är tänkt att det ska bli kyrka, klänning och pingvinkläder och hela baletten. :)
mikul,vem ska ha kostymen, du elr datorn elr ni båda? *skoja*
Hehe, va skoj! smekmånad också?
Hur gammal är du RedRoze?
RedRoze skrev:
mikul,vem ska ha kostymen, du elr datorn elr ni båda? *skoja*
Jag skall köra med pingvinkläder och Selle-svans, medans burken kör med Jätte-klänningen-allan som sträcker sig över hela webben.
/ Mikul
PeW skrev:
Om jag har en flickvän?
Nä, jag håller mig till lammkött -> hypatia :f
... och jag gillar mogna män -> PeW :f
Nope. Jag har varit singel i ca 1 år nu, första gånger på 8 år. ;)
Palle skrev:
Nope. Jag har varit singel i ca 1 år nu, första gånger på 8 år. ;)
Det låter som att nån här behöver dansa "Soldans" och plocka fram "Muskel-caben" och dra sig ner mot stan o ragga lite ;)
Eller ännu bättre, ta vrålåket ner till mig och gå på lite strandragg! ;) :h
Jag har flickvän sen 22 månader tillbaka. Underbart, men kunde ha varit bättre om vi kunde träffas lite oftare. Distansförhållande kan vara tufft.
Distansförhållanden kan ta på krafterna, men så länge man är säker på sin sak så brukar det gå. Jag och min kära flicka hade 70 mil mellan oss (hon i Ösersund, jag i Vänersborg) under nästan två år. Ja, bortsett från en sommar då hon bodde hos mig nere i Vänersborg förstås. En helt underbar sommar men gissa om det var hårda tider när hon skulle åka hem. :(
Men, för ett år sedan tog vi tag i saken. Jag var klar med skolan och kunde göra vad fasen jag ville - jag flyttade till glaciärlandet Norrland och Östersund och det är verkligen inget som jag har ångrat :bire (skriver jag samtidigt som jag blickar ut på snöhel... som ligger på marken :e ).
Jag får panik av norrland :r §jr
Har ingen :(
Men man är ju på jakt och sommaren är ju snart här med alla glada, trevliga och lättklädda damer :)
håller med caze, singlar känner sig smått nerslagna i skoskaften :(
Skulle må så jäkla mycket bättre för tillfället också..... ser som sagt vad fram emot sommaren, efter allt jobbande dsv :e
jag ska slappa och vila på sommaren, min period kommer nog till hösten, då ska jag åka till florida :e
Tusen ggr bättre än svensk sommar :e :birp :h
Syrran ska dit i höst ett år och plugga, lyckost... :)