Hur många såna här trådar kan det finns i Cafe'???
Vad gör ni nu?
69 svar · 956 visningar · startad av RedRoze · sida 2 av 4
Frågan, av RedRoze
Vad görs?
Läs frågan i sin helhet →Rätt många....
Bara en fråga RedRoze: Du skulle inte kunnat tänkt dig ställa alla din frågetrådar i en och samma tråd?
visst, de tänkte ja inte alls på! Förlåt..
såsar
RedRoze skrev:
visst, de tänkte ja inte alls på! Förlåt..
Lugnt, du är ny här, det har jag också varit (kanske fortfarande är :r ) och jag gjorde många misstag men man lär sig av sina misstag så nu vet du till nästa gång ;) :bire !
Hur menar du då att ja ska gå till väga?
Nån moderator kan nog fixa det.. :)
Ser inget fel i detta .. jag *talar bara för mig själv* tycker bara det är trevligt med lite småonödiga eftermiddagstrådar ... ja menar så man får skriva av sig lite :)
Har ont i ryggen!
Jag är överlycklig för att jag äntligen fått internet på min dator! :birp det är nästan så jag vill bjuda laget runt i wF-baren!
Men först skall jag bara se färdigt på filmen...Ses snart ;)
Just nu imponerad av RedRoze. Det är inte många här som slår ditt antal-inlägg-per-dag, om det fortsätter i samma takt så är du snart ikapp wF rävarnas inläggsskörd. :birp
Dino skrev:
Just nu imponerad av RedRoze. Det är inte många här som slår ditt antal-inlägg-per-dag, om det fortsätter i samma takt så är du snart ikapp wF rävarnas inläggsskörd. :birp
Jo jag såg det jag också :e , amazing :o :birp eller SPAM? :p ;)
Dino skrev:
Jo jävlar, sån vill jag också va.....
Är jag på god väg då? 9 inlägg om dan ung.
Vilken slags programmering skall man lära sig förresten, om man får välja mellan Perl, C++, Java osv, vilken är det lättast att lära sig :q
ÅH JÄKLAR!!!!!!
46 inlägg per dag, det e liksom 3 ggr så mycket som @nders!!!!
Wow....jag e inte ens i närheten :r
[AMD skrev:
Zmaster]
mikul skrev:
det är nästan så jag vill bjuda laget runt i wF-baren!
Bara nästan :q :x ;)
Har ångrat mig...
Jag bjuder hela wF i wF-baren...

![[AMD]Zmasters avatar](/av/3411.gif)