Vad görs?
Vad gör ni nu?
69 svar · 956 visningar · startad av RedRoze
Läser lite gamla trådar här på wF. :)
jag sitter och leker på Arenan :e
Väntar på att någon ska svara på min fråga i SQL-forumet. :)
Jag gör vad som helst för att slippa svara på m_soderlunds fråga i SQL-forumet. För tillfället städar jag. :D
@nders skrev:
Jag gör vad som helst för att slippa svara på m_soderlunds fråga i SQL-forumet. För tillfället städar jag. :D
:e Vill du att jag ska komma på svaret själv, eller kan du inte? Jag söker och söker på nätet, men hittar inget än. Jag kommer nog att lyckas till slut. *börjar fundera på att använda två tabeller..*
Asså, ärligt, jag städar. :)
Jag har för tillfället ingen stol, så jag tänker inte tänka eller försöka med någonting. :)
STÄDA! Va bra att du sa de! Det ska jag åsså göra.... nån gång .. idag.. helst..
Just nu väntar jag bara på att någon/något ( :e ) ska fråga något i ASP/VBScript forumet! Jag börjar bli riktigt uttråkad här. :l ;)
Just nu väntar jag på att min käre broder ska komma och plocka upp mig på jobbet så vi kan dra till Sundsvall. Och det helst innan larmet går igång. Orkar nämligen inte leka som de gör i Ocean's Eleven med larmsensorer och skit. :e
Jobbar, jobbar och åter jobbar .. fast nu har jag en liten paus :)
Ska väl börja jobba så smått nu om jag inte kommer på nåt roligare att göra... :)
Vadå jobba? Jobbar ni? Inge påsklov?
Jag väntar på nästa sändning från Le Mans på Eurosport, startar 17:30 samt att jag övervakar livechatten som kommentatorn har på sin sida.
Vi släppte sidan i går kväll och man vill ju inte att den ska rasa i direktsändning. ;)
För er som följer Le Mans 24h på Eurosport - glo in på https://www.sbracing.info och chatta och ställ frågor. :)
Hehe...smygreklam kanske... hehe :e Sidan såg jävligt bra ut, som alltid ;)
Jag å andra sidan håller på och brottas med mitt hemnätverk, för att få internett på MIN dator också...
/ Mikul
Nu ska jag ut o träffa pojkvännen! Jag kommer in senare i kväll! hejdå
mikul skrev:
Hehe...smygreklam kanske... hehe :e Sidan såg jävligt bra ut, som alltid ;)
Jag å andra sidan håller på och brottas med mitt hemnätverk, för att få internett på MIN dator också.../ Mikul
hehe, närå. :e
Kan ju vara så att någon här tittar på det juh. :bire
OT:
Lycka till med nätverket, jag har fått och skrivit på mina papper nu.
Hoppas på att vara uppkoppad under nästa vecka.
:P
Iof...
Härligt palle! Då skall jag bara fixa mitt nätverk så kan vi ha nån sån där go icq-kväll nån dag snart ;)
Dryden skrev:
Just nu väntar jag på att min käre broder ska komma och plocka upp mig på jobbet så vi kan dra till Sundsvall. Och det helst innan larmet går igång. Orkar nämligen inte leka som de gör i Ocean's Eleven med larmsensorer och skit. :e
Hmm... Bra ide. Kolla på Ocean's Eleven alltså :D