Hundvalp
Kattunge
Skivor
Filmer
En ute kväll med bio
Ett exclusivt restaurang besök
Förlovning
Leksaker till sängkammaren (uppskattas mer än vad man kan tro :p )
Eh, fattar inte ens hur man kan föreslå nåt sånt. Du som har hund själv och allt? :l
Jag tycker aldrig man ska köpa en levande varelse som present, till nån som inte i så fall vet om det och är med på det. Annars leder det lätt bara till 'sommarkatter' och hundar som inte får det hem de förtjänar.
En hund eller katt blir ju ett åtagande för den personen i 10-15 år framöver!
Resten av present-tipsen låter bättre! :OO
Ett förslag till: Presentkort på klassisk massage eller liknande. Brukar gå att köpa på vissa gym, bad, eller liknande :)
Har du mycket pengar? I så fall tycker jag att du ska bjuda henne på en SPA-weekend! Det skulle i alla fall jag bli jätteglad över. Eller varför inte en mysdag/helg där du bjuder henne på en trerätters-middag, som du lagar själv. Badar bubbelbad, tittar på en bra film och bara myser. Lycka till!!
Annars kanske ett presentkort hos någon smyckesaffär.
Eller varför inte bara ge upp presentkorttänkandet? Flickvänner (eller i alla fall min :e ) vill att man ska lägga ner energi på att hitta saker och ting, därmed anser de att man som grabb kommer billigt undan (kanske inte ekonomiskt, men fantasimässigt) om man går och skaffar ett presentkort. ;)
När jag handlar presenter brukar jag inte utgå från någon eventuell önskelista, det blir så förutsägbart då. Det är roligare att försöka lista ut egna idéer. Hittills har det så vitt jag vet fungerat bra.
marja skrev:
Har du mycket pengar? I så fall tycker jag att du ska bjuda henne på en SPA-weekend!
presentkort blir det inte.. för opersonligt..
parfym fick hon i jul:as..
SPA weekend.. lite dyrt (inte snål men mkt ränkningar annars så)
Funderar på att köpa ett par skor hon vill har det, och hon får vara med och välja + en lite sak till + en lite ros + nå¨t fint kort..
vad tror ni tjejer om det? skulle ni uppstatta det?
presentkort blir det inte.. för opersonligt..
parfym fick hon i jul:as..
SPA weekend.. lite dyrt (inte snål men mkt ränkningar annars så)
Funderar på att köpa ett par skor hon vill har det, och hon får vara med och välja + en lite sak till + en lite ros + nå¨t fint kort..
vad tror ni tjejer om det? skulle ni uppstatta det?
Jag tror att det blir jättebra! Dels får hon något hon verkligen vill ha, skorna och dessutom en överraskning. Och blommor är ju aldrig fel. Jag tror det blir mycket uppskattat!
Eh, fattar inte ens hur man kan föreslå nåt sånt. Du som har hund själv och allt? :l
Jag tycker aldrig man ska köpa en levande varelse som present, till nån som inte i så fall vet om det och är med på det. Annars leder det lätt bara till 'sommarkatter' och hundar som inte får det hem de förtjänar.
En hund eller katt blir ju ett åtagande för den personen i 10-15 år framöver!
Resten av present-tipsen låter bättre! :OO
Ett förslag till: Presentkort på klassisk massage eller liknande. Brukar gå att köpa på vissa gym, bad, eller liknande :)
Tänkte att hon kanske haft det innan, och kanske vill ha det igen... :i :stud
Vet inte var du bor FoJj eller om festen redan varit... Men här kommer iaf ett tips till:
NKs (om du bor i Sthlm) handgjorda chokladpraliner som en lite extrapresent brukar uppskattas. Om du inte bor i Sthlm kan du ju alltid kolla om ni har någon riktigt fin chokladbutik där du bor...
Om du bor i Stockholm och känner att du har mycket pengar på fickan - http://www.hasseludden.com en Yasuragidag ~650 kr sitter aldrig helt fel, komplettera gärna med en övernattning om du är rik... :)
Sedan tycker jag iofs att det är tanken som räknas, "kidnappa" henne, ta en långhelg(det är ändå påsk snart) och dra söderut, hugg ett schysst hotell i Köpenhamn, passera gärna Nimis på vägen, flyt omkring o lär känna varandra på "bortaplan"
266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e