webForumDet fria alternativet

FREDRIKSHAVN!!

Småprat

9 svar · 408 visningar · startad av #L#

Medlem sedan juli 20021 363 inlägg
Frågan#1

Fredrikshavn.... vad fan kan man göra där? *bortsett från att dricka alkoholhaltiga drycker*

Tipsa nu.. åker på 10 timmar :)

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Du kan ju bli full och posta ett inlägg liknande det som du skapade på fyllan förra helgen så vi får anledning att flytta den tråden från något av de webrelaterade forumen till Cafét och kalla dig för elaka saker. §e ;)

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Fredrikshavn, ligger det i Danmark eller Nörgge?

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Mika3l skrev:

Tips: Kolla i en atlas ;) !

Danmark annars men ja...fiska, bada (om din kropp tillåter), äta god mat skulle jag tro, gå på sjöfarts -och flygvapenmuseum :e .
Har alldrig själv varit i Fredrikshamn/havn men jag har hört och gissat mig till ovanstående :) ;) !

Danmark annars men ja...fiska, bada (om din kropp tillåter), äta god mat skulle jag tro, gå på sjöfarts -och flygvapenmuseum

oj.. glömde säga.. finns en viss förutsättning .. det skall vara möjligt att kombinera med alkholhaltiga drycker ;)

SirPeter skrev:

Du kan ju bli full och posta ett inlägg liknande det som du skapade på fyllan förra helgen så vi får anledning att flytta den tråden från något av de webrelaterade forumen till Cafét och kalla dig för elaka saker. §e ;)

:r ber om ursäkt .. tror jag ska stänga av dator innan det bär av ut nästa gång ;)

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

#L# skrev:

Danmark annars men ja...fiska, bada (om din kropp tillåter), äta god mat skulle jag tro, gå på sjöfarts -och flygvapenmuseum

oj.. glömde säga.. finns en viss förutsättning .. det skall vara möjligt att kombinera med alkholhaltiga drycker ;)

fiska + alkohol = nått udda på kroken (kanske) ;)

Medlem sedan dec. 19992 555 inlägg

Finns ingenting att göra i Fredrikshamn, annat än att handla alkohol och dansk pölse. :e

Medlem sedan dec. 1999419 inlägg

Vem orkar hålla koll på kollonierna...

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

Om det är i Danmark så finns det en unberbar trädgård... och en ännu finare blomster trädgård... fast detklart.. inte i April..

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)