Han vill nog inte skriva sitt 15000:e ;)
Det e ju vad jag har i baktankarna :)
Men om han kanske känner:
Aaaaaaaaah ingen hjälper han med det problemet och ja kan alltihop, aja det får bära eller brista!
9 svar · 336 visningar · startad av Lofberg
Här en tråd där jag tänkte låta @nders få skriva sitt 15000:e inlägg (visst är jag snäll :e ) eftersom nu är det ju nära (14999)!
Säger GRATTIS i förskott :birp !
OBS! Du ska förstås inte känna dig tvingad ;) !
Han vill nog inte skriva sitt 15000:e ;)
Det e ju vad jag har i baktankarna :)
Men om han kanske känner:
Aaaaaaaaah ingen hjälper han med det problemet och ja kan alltihop, aja det får bära eller brista!
Chansen att han slösar bort det i en sån här tråd är nog ganska minimal misstänker jag. Han kommer troligtvis att skapa en egen tråd med ett väl genomtänkt inlägg bara för just det inlägget, precis som han gjorde med sitt 10000:e inlägg. ;)
Vadå @nders 15000! :e ?
Jag ser inte det roliga? :P
SirPeter skrev:
Chansen att han slösar bort det i en sån här tråd är nog ganska minimal misstänker jag. Han kommer troligtvis att skapa en egen tråd med ett väl genomtänkt inlägg bara för just det inlägget, precis som han gjorde med sitt 10000:e inlägg. ;)
Jo förmodligen, men då hoppas jag i så fall på något STORT :h men vi kan ju skriva om vad vi tror han skriver om i den tänkta tråden istället då!
Jag tror han kommer skriva att jag är dum som skapat en sån här tråd :P :r :p :( !
Lofberg skrev:
SirPeter skrev:
Jo förmodligen, men då hoppas jag i så fall på något STORT :h men vi kan ju skriva om vad vi tror han skriver om i den tänkta tråden istället då!
Jag tror han kommer skriva att jag är dum som skapat en sån här tråd :P :r :p :( !
Stort? skall anders avgå som marsvin? :q
mikul skrev:
Stort? skall anders avgå som marsvin? :q
Oh, nej!! En till smittad av Rikardsyndromet! :e
Jag hoppas att det inte gör något att jag skaffade mig en egen tråd istället. :bire
@nders skrev här iallafall ;)