MAOHA HA HA HA HA!!!
Därför tar jag och sitcker till frankrike om en vecka så jag slipper den skånska våren och får lite snö istället!!!
5 svar · 160 visningar · startad av His Divine Shadow
Idag började fint, snön har nästan smällt, solen var framme, vädret var fint, kollade ut genom fönstret, allt såg bra ut...
Spola fram en timme.
Kollar ut igen, och vad ser jag? Nån har stulit våren och det är en snöstorm utanför och det har snöat flera centimeter.
Och i Skåne har dom sommar och sol, ja ja... Vet nog vart våren tog vägen...
MAOHA HA HA HA HA!!!
Därför tar jag och sitcker till frankrike om en vecka så jag slipper den skånska våren och får lite snö istället!!!
Jag kan i alla fall bestämt hävda att jag inte har varit involveraed i årstids-nappningen av våren eftersom att jag inte har stuckit ut näsan utanför dörren på tre dagar (varit och är sjuk).
:)
Re: Skåningarna har stulit våren!
His Divine Shadow skrev:
Idag började fint, snön har nästan smällt, solen var framme, vädret var fint, kollade ut genom fönstret, allt såg bra ut...
Spola fram en timme.
Kollar ut igen, och vad ser jag? Nån har stulit våren och det är en snöstorm utanför och det har snöat flera centimeter.
Och i Skåne har dom sommar och sol, ja ja... Vet nog vart våren tog vägen...
Jag dementerar detta.
Här (i Lund (en stad i Skåne, för er som inte vet det)) är det blåsigt, regnar emellanåt och dessutom inte särskilt varmt.
Solen är nog på semster på varmare breddgrader skulle jag tro.
Å, nu precis började det regna lite här också....typiskt skånskt vårväder m.a.o. :l