Med tanke på dagens datum så är det hög tid för hypatia att få sig en hemläxa (4/2 - / = 42).
Läxan, som är tänkt ska gagna samtliga medlemmar på webForum, lyder enligt följande:
Bokstav: o Hänvisad URL:http://www.google.com Uppgift:
Redogör för den bevisning som ligger till grund för att påvisa det förhållande som uppstår mellan mängden upprepade bokstäver av typ som tidigare har redovisats, utan inbördes ranking, och mängden sidor vilka i kortform presenterar den totala resultatmängdens antal träffar genom ett godtyckligt värde, med avsikt att förtydliga det önskade resultatets presenterbarhet.
Läxan ska skriftligen presenteras utan onödig tidsutdräkt och i vilken månens totala omloppsbana runt jordens i förhållning till ett hundår ligger till grund.
När vet man att den räv man såg, egentligen var en bäver, och när vet man att bävern egentligen var en ponny?
Det är en fråga jag ställt till ett flertal personer idag. Ingen har kunnat ge mig något som helst svar utom stirrande blickar och skakande huvuden. :l
När vet man att den räv man såg, egentligen var en bäver, och när vet man att bävern egentligen var en ponny?
Du vet att den räv du såg, egentligen är en bäver, när den fäller bak öronen och börjar tugga på din husknut med dregglande frenesi. När du sedan märker att bävern gnäggar, hellre äter mysig halm än tuggar trä och sover stående i ett bås, då kan du börja misstänka att det är en häst.
Du vet att den räv du såg, egentligen är en bäver, när den fäller bak öronen och börjar tugga på din husknut med dregglande frenesi. När du sedan märker att bävern gnäggar, hellre äter mysig halm än tuggar trä och sover stående i ett bås, då kan du börja misstänka att det är en häst.
Vad har hästar med saken att göra? Det är mycket svårare att veta när bävern egentligen är en ponny... :l
Jag tycker nog att @nders fråga är väldigt relaterad till mitt ursprungliga problem och misstänker att svaret på hans fråga stirrar och skakar på första steget till lösning av hemläxan.