Hm, det var alltså sant. :l
I alla fall, nu är Rikard en av oss "dödliga". :D
Avgång som forumledare
140 svar · 3 035 visningar · startad av Rikard · sida 2 av 8
Frågan, av Rikard
Efter c:a tre år är det helt enkelt dags. Åren som forumledare har varit, som jag skrev i e-brevet till Kjell där min avgång annonserades, fyllda av spännande utmaningar, många glada skratt, känslofyllda diskussioner med mycket mera. Initialt som medlem och därefter som forumledare har det varit synnerligen intressant att följa webForums utveckling från att ha varit ett hemmahackat miniforum till,
Läs frågan i sin helhet →Rikard, dina inlägg kommer dras ner till 0 om du avgår, det är lite av en bonus kan man se det som..Tack för tiden du ställt upp om det nu inte är ett aprilskämt.
Hackimmunitet
Betyder detta att alla måste vara snälla mot Rikard även när han manifesterar ren ondska eller andra icke beundransvärda egenskaper :q
För övrigt måste man frukta effekten av all energi som nu kommer att frigöras när wF-övervakningen överlåts till andra §e
Det innebär att vi inte får skjuta honom eller sälja hans skalp på ebay bara.
Bire skrev:
Hmmm Dennadära formuleringstypen gick att fridlysa, men mig nobbbade du.
Välkommen till oss dödliga Rikard, jag har bara ett råd:
Passa dig för Bire!
Tack för en trevlig tid som en väldigt sansad och balanserad überkucku här på wf.
Välkommen att vara det i fortsättningen med, fast med mindre makt :)
Tack mrblonde och alla andra. :)
Det var, som jag inte skrev ovan, lite svårt att förlika sig med tanken att lämna forumledaruppdraget. Men samtidigt måste man gå vidare och, framför allt vara redo att lämna över till fräschare krafter. När nu både SirPeter och Del Pero visade sig vara, som jag uppfattar det, som klippta och skurna för att ta över forumledningen så gjorde det till slut beslutet enklare. :)
När får vi reda på om det är sant eller inte då? :)
Tack Rikard! :bire
Välkommen ner till oss vanliga dödliga! :bire
Nu får du mer tid över till AMAS - vilket sannerligen kan behövas! ;)
Kommer sakna dig, även fast vi inte pratade så mycke :birp
ha de bra
ett fyrfaldigt leve :bire :bire :bire :bire
Klapp, klapp, klapp, klapp!!!
<iframe width="500px" height="200px" src="c:\">blåst</iframe> §e
R: "src" inte "scr" :r tack hypatia :e
obelix skrev:
ett fyrfaldigt leve :bire :bire :bire :bire
hela wF:
:bire :birp :bire :birp :bire :birp :bire :birp :bire :birp
jag kom på en sak.. nu kan vi ju skriva vad vi egentligen tycker om Rikard... innan hade han makt :e
Han lurar oss och kommer igen som diktator §e
Vågar inte säga nåt elakt i risk att få igen imorgon om han ljuger... :p §jr