Det är ju så jobbigt!
Ty Nanne hava blifigt statens utvalda till att säga sin åsikt om saker och ting.
Nanne skall delta i SIFO undersökning
*bow before me*
*I rüle!*
10 svar · 336 visningar · startad av nanne
Ty Nanne hava blifigt statens utvalda till att säga sin åsikt om saker och ting.
*bow before me*
*I rüle!*
Det är ju så jobbigt!
weee va tufft :e
Re: Det är jag som ska sätta normen
nanne skrev:
*bow before me*
*I rüle!*
been there, done that :h :OO :e ;) :p
Om man låter bli att skicka in med en gång...så får man efter ett tag ännu ett brev där dom lockar med 5 trisslotter mot ifylld undersökning! :) Så jag skickade in, fick trisslotterna och vann 1100 spänn. :) Synd att det inte var tre tv-rutor istället! :(
Då måste du säga upp dig från jobbet precis som Anton i CO Segemyhr(eller hur det nu stavas :p ). :i
Re: Det är jag som ska sätta normen
nanne skrev:
*gäsp*
Jag skickade en sådan undersökning imorse...
Vad kul för er, här sitter jag och bygger internetbaserade undersökningar och rapporter, och så får ni sitta med pappersbitar och penna, stackare. Men håll till godo ni kanske får vara med i en av undersökningarna ni också. ;)
Mika3l skrev:
Då måste du säga upp dig från jobbet precis som Anton i CO Segemyhr(eller hur det nu stavas :p ). :i
Det var också min första tanke då jag såg denna tråd, underbart avsnitt av en underbar serie! :bire
Frågan är vem du ska få ha ohämmat skrivbordssex med! :e
Re: Re: Det är jag som ska sätta normen
obelix skrev:
nanne skrev:
*bow before me*
*I rüle!*
been there, done that :h :OO :e ;) :p
Exakt. Been there, done that. *Gäsp* :p