webForumDet fria alternativet

Titta

Småprat

39 svar · 1 015 visningar · startad av BulletBoyCrime

Medlem sedan mars 2003970 inlägg
Frågan#1

Jag kom just på ett mycket enkelt sätt, jag skiter i profilen helt enkelt.
Jag tror däremot inte att någon vill ha mig kvar för en anledning, solbulle möjligen men om ingen annan säger att dom vill ha kvar mig för en anledning så är det väl ingen mening med detta mer.
Om ingen har svarat på denna tråden förrän kl 2.05 inatt så är det byebye men jag tror inte det blir något tårfyllt farväl eftersom ingen nog kommer sakna mig.

PS Om detta inte är rätt forum så kan ni väl skita i det för en gångs skull va?!
PPS Jag fick höra att denna sida var en bra resurs för att lära sig och för att kunna få hjälp när man satt fast i sitt hemsidegörande.
Ska bara säga: det är det INTE enligt mig, jag har inte fått en ända människa som brytt sig (solbulle undantag) mer än att posta någon obegriplig kod när jag KLART OCH TYDLIGT sagt att jag är nybörjare.
Tack så ***** mycket...........

Medlem sedan mars 20015 287 inlägg

Ah, det var på sekunden va? Skulle bara hämta bilnycklarna... stanna nu, seså, gaska upp dig. :)

allvarligt vad har jag lärt mig.............har fått ett program som antagligen hjälper
vad var priset.............jag har irriterad och upprört människor jag respekterar och fått rättvisa utskällningar så jag tycker inte det är värt det, vad är värre än att bli utskälld av nån man respekterar?
(RETORISK fråga)

hmmmm jag har tagit det lite långt över gränsen märker jag.....5 minuter sen egentligen men ingen har säkert ens brytt sig om stt titta

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Jag var inte här när du postade tråden, men jag vill att du stannar....du kan säkert bli en av dem som hjälper till här tillslut, jag gjorde också mina misstag i början och fick en del utskällningar.... :OO

Ett exempel:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=68237#post68237