. :o
Det är jävligt mesigt med en skostorlek under 49½! Bara så ni vet det. Varför måste alla skor göras för dvärgar så att normala människor måste jaga runt hela staden för att få tag på vettiga dojor?
Jävla sossesverige!! :(
30 svar · 693 visningar · startad av Viking
Det är jävligt mesigt med en skostorlek under 49½! Bara så ni vet det. Varför måste alla skor göras för dvärgar så att normala människor måste jaga runt hela staden för att få tag på vettiga dojor?
Jävla sossesverige!! :(
Spika för fönster och dörrar, för Viking är på dojan :e
Nån som kan bekräfta? §e :P :birp
Ide: Köp ett par mindre fötter! :i
Viking skrev:
Mika3l skrev:
Ojå, spela inte osklyldiug! Du tillhöär soseemaffiana!
Tror bara Viking spelar tuff §e
Viking skrev:
Mika3l skrev:
Jag är ju miljöpartist. :p
Mika3l skrev:
Viking skrev:
Mika3l skrev:
Jag är ju miljöpartist. :p
Är inte politik förbjudet på wF :q
[AMD skrev:
Zmaster]Tror bara Viking spelar tuff §e
Din gissning var inte bara alldeles inadekvat, den var även rabiat och dålig. DÅLIG. Hör du det? DÅLIG!
[AMD skrev:
Zmaster]Är inte politik förbjudet på wF :q
Miljöpartiet är inte, upprepar INTE, politik. De är lallande fånar som borde få sin rösträtt indragen p.g.a. idioti. Mika3l är väl ett alldeles utmärkt exempel.
Viking skrev:
Miljöpartiet är inte, upprepar INTE, politik. De är lallande fånar som borde få sin rösträtt indragen p.g.a. idioti. Mika3l är väl ett alldeles utmärkt exempel.
Tssss. :p
Jag tror att Vikings aggresiva inlägg beror på att han är inne i en mensperiod... §e §jr :p
Viking skrev:
Skriver alla med abnorma fötter lika illa? :q ;)
Mika3l skrev:
Viking skrev:
Jag tror att Vikings aggresiva inlägg beror på att han är inne i en mensperiod... §e :jr :p
Instämmer §e
Någon som kan verifiera(om inte [AMD]Zmasters instämmande räknas som verifiering)? :q
Mika3l skrev:
Jag tror att Vikings aggresiva inlägg beror på att han är inne i en mensperiod... §e §jr :p
Mika3l, Mika3l, Mika3l... Du måste sluta förväxla mig med webtomten och andra abnormiteter.
Mr. N. skrev:
Viking skrev:
Skriver alla med abnorma fötter lika illa? :q ;)
Det är bara för att jag går natur :D
Viking skrev:
Mika3l skrev:
Mika3l, Mika3l, Mika3l... Du måste sluta förväxla mig med webtomten och andra abnormiteter.
Nej, för webtomten hade sin mens förra veckan. §e ;)
Mika3l skrev:
Viking skrev:
Mika3l skrev:
Och det lugnade Mika3l väldigt mycket när han fick höra det... §e
Mika3l skrev:
Viking skrev:
Mika3l skrev:
Apropå abnormiteter, låter som absorbera.
Har du testat nya libresse?
Absorberar snabbare...kanske skulle va nått?
:e §e :P
Mika3l skrev:
Döh, Okkido då? :p Fast, de har ju varit med varandra så mkt att de nog är synkade nu :p Du pratar givetvis om Gandalf! :)