Och den 20:e december tycker jag att det blir dags att berätta om alla julklappar som vi har fått. §jr ;)
Är det inte lättare att berätta om skämten efter den 1:a april, då minns man ju dessutom lite fler misstänker jag. ;)
14 svar · 659 visningar · startad av dude
Nu tycker jag det är hög tid att berätta om alla våra skojjiga aprilskämt vi har gjort!!!
själv kommer jag inte på något för tillfället, men jag återkommer med några senare...
Och den 20:e december tycker jag att det blir dags att berätta om alla julklappar som vi har fått. §jr ;)
Är det inte lättare att berätta om skämten efter den 1:a april, då minns man ju dessutom lite fler misstänker jag. ;)
SirPeter skrev:
Jag tycker mig skymta nåt mellan raderna i dude´s inlägg. :)
Vänta... vänta..
Jo, nu ser jag. :e Han vill skämta med sina polare. Utsätta dom för april-skämt, och vill ha vår hjälp med att komma på såna trix. :p
bewern skrev:
och vill ha vår hjälp med att komma på såna trix. :p
Det kan han väl aldrig mena? :OO ;)
JODÅ!!! det är säkert, det va precis så jag menade!!! :birp
så jag ändrar min fråga lite: skriv era aprilskämt ni har gjort eller blivit utsatta för, så jag kan skojja med mina polare!!!
Jorå, jag försökte lura mina polare att de skulle få en hundring av mig, men jag lyckades inte, så jag fick ge dem en hundring var.
Det var jätteskoj! Pröva det! §e ;)
Du vet väl att kriget i Irak egentligen är ett skämt? Det pågår egentligen inget krig där, men alla länder har i hemlighet gått ihop för att lura Sverige. Alla nyhetssändningar är falska, krigsscenerna är inspelade i studio. Massdemonstrationerna är egentligen bara till för att lura oss, inte för att stoppa kriget. Egentligen är Saddam och Bush riktigt bra polare, men de har bestämt sig för att skoja lite. Jag vet inte vilken roll Blix spelar...
Allting kommer att avslöjas den första april. :e
Åtminstone hoppas jag att det är på det viset... :(
Lurade en kompis att dricka en stor snapps 96% sprit §jr
Vi andra hade vatten i glasen :e
Hans ansikte såg lite konstigt ut när han svepte det... :x
Sen lät han konstigt också §e
Det tog ett tag innan han ville smaka nåt igen efter det :e
Lurade en kompis att dricka en stor snapps 96% sprit
Ursäkta? :o
96% är industri-rengöringsmedel och att dricka sådan vätska kan jämföras med att svälja ett rivjärn invirat i rostig taggtråd när du har halsfluss.
Han klarade sig alltså utan defekter/sjukhusbesök?
OveRRidE skrev:
96% är industri-rengöringsmedel och att dricka sådan vätska kan jämföras med att svälja ett rivjärn invirat i rostig taggtråd när du har halsfluss.
Det var inte så mycket, men han fick fläskläp modell större, samt att vi blev lite orolia efteråt innan vi såg att han "överlevde".
Det är inget man rekomenderar, för det kan visst vara farligt fick vi veta efteråt...
Men han såg J*****t rolig ut, och förvånad.
Mr. N. skrev:
Du vet väl att kriget i Irak egentligen är ett skämt? Det pågår egentligen inget krig där, men alla länder har i hemlighet gått ihop för att lura Sverige. Alla nyhetssändningar är falska, krigsscenerna är inspelade i studio. Massdemonstrationerna är egentligen bara till för att lura oss, inte för att stoppa kriget. Egentligen är Saddam och Bush riktigt bra polare, men de har bestämt sig för att skoja lite. Jag vet inte vilken roll Blix spelar...
Allting kommer att avslöjas den första april. :eÅtminstone hoppas jag att det är på det viset... :(
HAHAHA
den va bra
jag lurade min klass engång med att skriva om en Aftonbladet artikel om en varg som sprang lös... och att den hade setts i skolan... alla va ute och kollade efter vargen :P såg rätt kul ut :D
obelix skrev:
OveRRidE skrev:
Det var inte så mycket, men han fick fläskläp modell större, samt att vi blev lite orolia efteråt innan vi såg att han "överlevde".
Det är inget man rekomenderar, för det kan visst vara farligt fick vi veta efteråt...Men han såg J*****t rolig ut, och förvånad.
Du och dina kompisar verkar ju int eriktigt kloka.
:)
Vi funderade lite på att skicka ut ett mail till alla våra kunder där vi säger att vi tar semester en månad och stänger ner alla servrar. :)
Mr. N. skrev:
Allting kommer att avslöjas den första april. :eÅtminstone hoppas jag att det är på det viset... :(
hmmm :o ..detta låter på något sett bekant :l ....!
Lofberg skrev:
hmmm :o ..detta låter på något sett bekant :l ....!
"Wag the Dog" - en mycket bra film. :)