Ska skriva en artikel i amnet "Careers" i skolan, det ska komma fram vad som kravs for att bli webdesigner/webmaster. Ar det nagot fran College man behover? Annars maste jag byta amne, for det ska vara ett jobb dar man behover ha en utbildning ifran College sa.... Vore bra med lite allman fakta osa...
Hm.. webdesigner kanske inte är det "allra" bästa valet.. i det yrket har (vad jag förstått) tidigare referencer många gånger mycket mer betydelse än några papper på att man gått den och den utbildningen..
"ubilda mig till pilot" - det är inga som helst problem i USA, du får en grundläggande trafikflygarutbildning, men den kostar ett par hundra, modellspecifik utbildning får du av det företag som anställer dig - däremot är det kanske inte den "sexigaste" branschen just nu.. ;) Ganska stora layoffs o så
Min kompis utbildar sig till pilor just nu, han läser till trafikflygare i arvidsjaur. Den utbildningen som han får där är gymnasial men går att läsa även senare men den kostar då 500'000.
Jag är inte så insatt i hur det är efteråt, men om du är intresserad kan jag ta reda på mer.
nja.... eller inte intresserad just nu av det svenska... hehe..... men kommer nar jag ar klar med skolan :D iaf, behover nagot jobb som man behover nagot form av "diplom" fran college.... ?