webForumDet fria alternativet

Fyfan...

Småprat

16 svar · 457 visningar · startad av Rinaldo

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg
Frågan#1

Så var det slut. Efter 3 månader... Det funkade tydligen inte och det visar väl sig när hon var otrogen för andra gången i lördags.

Är det nån som vet hur det känns? Mår så jävla kasst.... Har inte sovit en sekund inatt...
Jag borde hata den där falska j*vla ***** men det går inte... Jaja, livet går väl vidare... kanske....

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Beklagar. :(
Men om man får vara lite positiv så kan man ju lugnt säga att det blir svårt att hitta någon sämre. Eller har jag fel? :(

Life goes on. Vilket du vill eller inte. Försök att umgås med vänner och vara i miljöer där du inte skänker så många tankar åt henne.

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Jag beklagar. :(

Jag vet att det är svårt, men försök att släppa.

Just D skrev:

Det känns trist ibland, javisst, men det är ju helt klart sånt som händer
Minns att när det är som värst känns det som bäst sen när det vänder
Och inget är så illa att det inte kan bli bättre sen
Så känns det tungt, ta det lugnt, det är din tur snart igen att leva livets glada dagar

Mvh,

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg

That´s Life....
Beklagar :x

Medlem sedan mars 2003580 inlägg

Usch! Jag lider med dig! :(
Jag tror inte man kan veta hur det känns om man inte varit med om det, som jag lyckligtvis inte har. Jag hoppas att jag slipper uppleva det och att du hittar en bra tjej!!

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

Beklagar sorgen...
Men det var lite tur i oturen att det "bara" tog 3 månader innan det hände och tog slut (vet att det är en klen tröst, men bättre nu än efter ett par å)

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Beklagar. :(
Hoppas framtiden blir ljusare.

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Det värsta är att jag inte fått svar på några av mina frågor...
:( :(
Hon sa typ ingeting och sa inte ens varför hon var otrogen... Bara att det inte funkade... Men inte varför... Ja fattar väl också att det är nåt som inte är rätt om hon är otrogen 2 gånger... hon har aldrig ens bett om ursäkt för att on var otrogen nån av gångerna.... hur fan kan ja så jävla kär i henne??????!?!?!

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Kärleken är outgrundlig.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Slap her silly!

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg

Rinaldo skrev:

Det värsta är att jag inte fått svar på några av mina frågor...
:( :(
Hon sa typ ingeting och sa inte ens varför hon var otrogen... Bara att det inte funkade... Men inte varför... Ja fattar väl också att det är nåt som inte är rätt om hon är otrogen 2 gånger... hon har aldrig ens bett om ursäkt för att on var otrogen nån av gångerna.... hur fan kan ja så jävla kär i henne??????!?!?!

Det är inte lätt när det är svårt...

Tycker synd om dig! Förstår att det känns jobbigt och så, att du känner som du gör... men som sagt, livet går vidare... Det kommer säkert ta ett tag för dig att känna du verkligen har gått vidare, men det blir bra till slut.

Hur du kan vara så kär i henne? Du är väl antagligen kär i henne som person, i hennes personlighet... hur hon är då hon bara är med dig, liksom. Men kom ihåg att eftersom hon gjorde som hon gjorde TVÅ gånger, så kan hon inte ha samma känslor för dig.

Tycker man om någon jättemycket så gör man bara inte så...

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Tråkigt för dig, jag lider med alla som blir utsatta för detta.

Se det såhär; är hon bra för dig? Gör hon dig glad när hon gör så? Inte?

Då är det faktiskt inte så mycket att fundera på. Låt henne få känna på vad det är hon kommer sakna.

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

uuuh :x

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

*djup suck*

Livet är hårt och jag tycker synd om dig. Ta ett snack eller nåt. :(

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

Trist som fan det där.

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Det va ja allt utom roligt att höra :(
I feel sorry for u, but the show must go on!

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Uh, tycker verkligen synd om dig!
Behöver du prata med nån så vet du att vi på wF ställer upp!

:( :l

250 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)