Så var det slut. Efter 3 månader... Det funkade tydligen inte och det visar väl sig när hon var otrogen för andra gången i lördags.
Är det nån som vet hur det känns? Mår så jävla kasst.... Har inte sovit en sekund inatt...
Jag borde hata den där falska j*vla ***** men det går inte... Jaja, livet går väl vidare... kanske....
Det känns trist ibland, javisst, men det är ju helt klart sånt som händer
Minns att när det är som värst känns det som bäst sen när det vänder
Och inget är så illa att det inte kan bli bättre sen
Så känns det tungt, ta det lugnt, det är din tur snart igen att leva livets glada dagar
Usch! Jag lider med dig! :(
Jag tror inte man kan veta hur det känns om man inte varit med om det, som jag lyckligtvis inte har. Jag hoppas att jag slipper uppleva det och att du hittar en bra tjej!!
Beklagar sorgen...
Men det var lite tur i oturen att det "bara" tog 3 månader innan det hände och tog slut (vet att det är en klen tröst, men bättre nu än efter ett par å)
Det värsta är att jag inte fått svar på några av mina frågor...
:( :(
Hon sa typ ingeting och sa inte ens varför hon var otrogen... Bara att det inte funkade... Men inte varför... Ja fattar väl också att det är nåt som inte är rätt om hon är otrogen 2 gånger... hon har aldrig ens bett om ursäkt för att on var otrogen nån av gångerna.... hur fan kan ja så jävla kär i henne??????!?!?!
Det värsta är att jag inte fått svar på några av mina frågor...
:( :(
Hon sa typ ingeting och sa inte ens varför hon var otrogen... Bara att det inte funkade... Men inte varför... Ja fattar väl också att det är nåt som inte är rätt om hon är otrogen 2 gånger... hon har aldrig ens bett om ursäkt för att on var otrogen nån av gångerna.... hur fan kan ja så jävla kär i henne??????!?!?!
Det är inte lätt när det är svårt...
Tycker synd om dig! Förstår att det känns jobbigt och så, att du känner som du gör... men som sagt, livet går vidare... Det kommer säkert ta ett tag för dig att känna du verkligen har gått vidare, men det blir bra till slut.
Hur du kan vara så kär i henne? Du är väl antagligen kär i henne som person, i hennes personlighet... hur hon är då hon bara är med dig, liksom. Men kom ihåg att eftersom hon gjorde som hon gjorde TVÅ gånger, så kan hon inte ha samma känslor för dig.
Tycker man om någon jättemycket så gör man bara inte så...