Hänger inte med riktigt... :OO :e
Är du phull eller? ;)
Du är ju leet ju...eller man kanske skall skriva 1337? :OO
8 svar · 271 visningar · startad av colione
Du är ju leet ju...eller man kanske skall skriva 1337? :OO
Hänger inte med riktigt... :OO :e
Är du phull eller? ;)
Nejdå, jag kom bara på det i alla hast när jag läste den tråden....jag hade dessutom inget bättre för mig....
Jo, jag sitter själv och är förbaskat rastlös. Och trött! Borde gå och sova eftersom det vankas en dag med utförsåkning i morgon. Men vem fasen orkar gå och lägga sig när man har fullt upp med att vara rastlös? :OO
Precis, varför göra nånting när man kan "be burning daylight" fast det kke är fel tidpunkt på dygnet att anamma det uttrycket?
Jag har bara en lektion imorgon så det är ganska lungt ändå tror jag. Jag skall nog sita uppe och dryga mig hela natten..
Synd bara att man inte kan vara vaken hela nätterna när man har ett jobb. Måste kliva upp senast 06:30 på mornarna. Om jag inte arbetar hemifrån vill säga. Då blir det helt andra tider. :)
Helt klart att man ska jobba hemma!
Jobba hemma är riktigt bra. Perfekt att kunna lägga upp arbetsdagen som man själv vill, spela hög musik och sjunga med utan att chefen får fnatt och så vidare. Och framförallt: sovmorgon. När jag jobbar hemma innebär det också att jag inte behöver pendla i tre timmar den dagen. Bara en sådan grej. :bire
Varför inte ständigt jobba hemifrån....det där med att sjunga med känner man ju igen....