Frågan 20 mars 2003 07:31 #1 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,278655,00.html
Hemskt
Jag kan tänka mig framtiden när man sätter pris på en hemsida.
På hur dyra de är att surfa in på.
"Nej, kalle den hemsidan är alldeles för dyr att surfa på. Jag vet en bättre med bara text, det är ju bättre"
Alla som pysslar med webbsidor får tänka om det är inte desingnen som är viktigt längre.
Storleken på sidan har blivit enormt viktig
Piiip Medlem sedan aug. 2002 2 087 inlägg usch.... då blir det mindre nerladdningar, spelande och sittande på internet...... :x :( x(
E erre Medlem sedan maj 2000 1 215 inlägg Om man bara småsurfar lite och läser mejlen, lönade sig då att skaffa adsl från början istället för att sitta med modem? :q
Det kommer att bli "lite dyrare" hur mycket är detta lite då ?
Slår vad om att de gör så här för att de vet vilka protester som kommer om de höjer priserna. Och sammanlagt kommer de nog att tjäna 20-30% mer på en sådan här höjning även om det finns 80% som inte surfar så mycket.
Slår vad om att de gör så här för att de vet vilka protester som kommer om de höjer priserna
Ja, de kommer ju inte få några protester om de gör så här :OO :)
Det är ju ungefär som att man måste betala mer om man tittar för mycket på tv. nästan. :)
vitsen med att skaffa adsl var ju att slippa rörliga kostnader och bara ha en fast avgift.
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg