Jag ska agera expert på lördag och behöver all till buds stående assistans för att inte förstöra tre wF-medlemmars vackra trädgård :e
Någon som vet var man kan finna bra information på nätet :q
13 svar · 437 visningar · startad av Theon
Jag ska agera expert på lördag och behöver all till buds stående assistans för att inte förstöra tre wF-medlemmars vackra trädgård :e
Stort tack :birp
Varsågod. :)
vilka är de lyckliga?
Jag kan avslöja att de bor i Enköping :)
/me tror att det inte är hypatia, PeW och nån annan som jag inte kan komma på... ;)
Re: Beskärning av äppelträd
Theon skrev:
Bara du inte kommer hem till mig på löradg, för jag ska också utöva denna svåra konst då :).
Mika3l skrev:
/me tror att det inte är hypatia, PeW och nån annan som jag inte kan komma på... ;)
Det är troligtvis heller inte Fever det gäller. :OO
*verifierar valfritt inlägg* :)
Äppelträd beskärs med fördel ungefär en halv decimeter ovanför marken. Den lilla stubben som blir kvar kan man ställa en kruka på. Om trädet är stort kan man holka ur stubben och plantera blommor i det istället.
Mr.N. är besatt av demoner §e
Resultatet av hårt arbete är cirka 12 m³ avklippta kvistar som skymtar bakom stegen. Det stackars äppelträdet är stympat och förnedrat.