Jag vill å SAS vägnar uppriktigt be om ursäkt för de problem du utsattes för efter att vi av misstag avbokade din resa. Då många dubbelbokar sig på våra flygningar händer det att vi tar bort bokningar vi har anledning att tro vara dubbelbokade, självklart skulle vi inte ha gjort det här och jag beklagar att så fick ske.
Vi vill gärna kompensera dig med ett resepresentkort à 3 000 kr
Det enda som hände mig var att jag fick vara hemma 6 h längre denna helg, och för det får jag 3000 kr i ersättning :) Känns bra att få ersättning för att det blev bättre :e
*Suck* Om man bara kunde få betalt för att skolka, för "utebliven lärdom" eller nåt ;) Iofs skulle jag inte ha fått några pengar (bara för att bevisa att jag inte är en "stygg pojke" :)), men skolmyndigheten (eller nåt) lär ju förlora ganska mycket pengar ;)
Jag vill å SAS vägnar uppriktigt be om ursäkt för de problem du utsattes för efter att vi av misstag avbokade din resa. Då många dubbelbokar sig på våra flygningar händer det att vi tar bort bokningar vi har anledning att tro vara dubbelbokade, självklart skulle vi inte ha gjort det här och jag beklagar att så fick ske.
Vi vill gärna kompensera dig med ett resepresentkort à 3 000 kr
Det enda som hände mig var att jag fick vara hemma 6 h längre denna helg, och för det får jag 3000 kr i ersättning :) Känns bra att få ersättning för att det blev bättre :e
Där ser man, det finns fortfarande företag som lyssnar på sina kunders klagomål :p
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2