..efter skidsemestern i Björnrike :e ! Jag skulle gärna stannat längre :( men skola imorgon, och ännu viktigare än skolan är ju självaste DAGEN för...ja helt enkelt för EN enkel anledning :e :birp ! Gick för övrigt suveränt för mig att åka och inte en enda KRASCH, faktiskt men mycket mycket NÄRA: Kom in i fint spår i sista branten och till höger om mig har jag en ca 10-årig snowboardåkare. Nu var det så att just i den här delen av backen var det skuggigt så isfläckarna (som var få) syntes EJ, så vad händer!? Jo, jag hinner göra ett par riktigt fina svängar innan jag helt plötsligt tappar kontrollen när jag kommit ut på "hal is" och har turen att passera snowboardåkaren (som nu var på väg in framför mig i en vänstersväng helt ovetande om vad som kunde komma att hända) med ett par cm! Jag kraschade heller aldrig utan kom bara ner i sittande ställning på skidorna och kunde sedan resa mig upp. Nog fanns risken att jag hade kört ihjäl killen för jag kom ju i sådär en 60-70 km/h så nu efter fattar man vilken tur han och jag hade *phuu* :e :x :o !
Ja, då var man tillbaka...
0 svar · 148 visningar · startad av Lofberg
Frågan#1