webForumDet fria alternativet

Det är ju hemskt

Småprat

27 svar · 741 visningar · startad av colione

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg
Frågan#1

http://www.lunarstorm.se/kommunist_guerila skrev:

ja e tillbackssssssss!!!!!!!jag e en stolt kommunist.ni vet marxist leninist.jaj tållererar inte att lunarstorm töntarna kastar utt mig.då kan dom ju istelet kasta utt alla nazist pack från sidan.dom som skriver fremlingsfegenteliga saker.o jag e ingen rasist bara för att jag stöder palestina.jag tycker bara att hella sitvationen e hel oretvis.israel har gåt in tatt landet från palestinierna och fördriver dom fortfarande.och detta hende i en såkallad demokratisk värld.israel för altså just nu ett utrotnings krig på palestinier.och usa gör sin del genom att frammana terorattacker så att dom kan fortseta att bomba muslimer världen runt.det e ju bush och sharons våta dröm att få bomba irak.då får ju usa all kontrol på den oljan han behöver o sharon kanske får sitt stor israel.men vi e många o vi e starka o vi ska förhindra det.vi måste stå emot israels rasistiska politik och usas imperialism o världs polis roll.vi ska göra vad som en krävs för att förhindra det.............så lenge kan ju lunar fortsetta att kasta utt mig men jag ger aldrig upp. kom end get me fuckers! STOPA KONSPIRATIONEN!!!!!!!!!!jag tror att matrix inte bara är en film utan på sätovi händer på riktigt.usa står ju för den största maknadsföringen av underhålning,reklam och sprit.jag menar på nogot sät ska dom ju håla folket pasivt.dom försofar oss helt enkelt med tv,mat och anat som vi lät tar till oss.dom skapar en drömväld som går utt på att raga tjejer,supa och röka.dum som mäniskan är går vi på det och usa kan ta över hela välden uttan motstånd.nu e det inte så lät som det låtter men det är en konspiration. leve palestina och krosa sionismen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag vil helsa till mina gryma kamrater prinsen_jojje,spash,redhairdcrazymongo,a
llen och hot_tinen!det fins många fler.skål kamrater! PS.JAG ÄR INTE 14.JAG ÄR ELDRE.DET E INTE MIT PERSON NR!

Det är ju hemskt. Vart är den svenska skolan påväg? För att inte tala om hans konspirationsteorier.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Troliga orsaker: mobbad, utstött, dåligt självförtroende.

Finns för många sådana bara. :l

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Vart är den svenska skolan påväg? För att inte tala om hans konspirations teorier.

Du har inga bevis :p

Medlem sedan dec. 20003 887 inlägg

En konspiration som teoriserar... ;)

Personer som kommunist_guerila kan ju göra en mörkrädd. När gick det snett?

ingen aning....känner inte honom.

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Tvivlar på att det är seriöst.

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

ännu ett får

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Det är väl rätt normalt att 14-åringar kallar sig för "komunister" eller "sverige demokrater" och liknande. Vem fan vill vara politiskt korrekt när man är ung? ;)

Men ja, den svenska skolan suger.

/ Matti - utövar pedagogiskt skolk idag.

Elevernas stora möjlighet att påverka mängden undervisningstid nedåt har en särskild form i "pedagogiskt skolk", som innebär att eleven kalkylerar att utbytet blir större om tiden ägnas åt att exempelvis läsa till ett prov än att delta i den undervisning om då är schemalagd. Detta förhållningssätt kan vara värdefull input i skolans självrannsakande förbättringsarbete.

http://www.skolverket.se/publicerat/press/press2003/filer03/tid_for_larande.pdf

Det är frågan om det int eär seriöst ändå, han hade skrivit ett inlägg med nästan samma stavfel till forumet där.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

muskot skrev:

Tvivlar på att det är seriöst.

Det värsta är att det finns sådana här människor... :x :l

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

hahaha :e

hur gammal är den kommunisten?

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Ja, man kan undra, om man tittar på det sättet han har FÖRSÖKT skriva på så ser det inte ut som han är någon liten plutt, om det nu inte är någon väldigt väldigt bildad person (när det gäller att uppfatta hur ett ord UTTALAS), självklart osäkert om det är seriöst, tragiskt att det finns sådana människor!

Medlem sedan aug. 2002560 inlägg

Stavar vackert, men det kan ju i och försig vara dyslexi.

Medlem sedan juli 2001711 inlägg

skulle väl iofs kunna vara nysvensk också..

Medlem sedan aug. 20022 087 inlägg

Läste bara dom 5 första raderna sen blev orkade jag inte mer... :r

Medlem sedan maj 20001 215 inlägg

Kan det vara satir, parodi eller ironi? :)

erre skrev:

Kan det vara satir, parodi eller ironi? :)

Jag tror dessväre inte det...då tror jag inte att han skulle göra sig besväret att hitta till rätt forum och skriva ett inlägg där.

Medlem sedan dec. 1999757 inlägg

Jag trodde det var texten till en rap-låt och tänkte hänvisa till våra upphovsregler men så var kanske inte fallet...

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Killen måste skoja!

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)