BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggFrågan#1 Tydligen har dom skickat fel igen.. Ta ett snack med dom så att dom förstå att vi inte är samma person!
Bifogar mailet:
Привет!!!!! Глянь наш новый форум! Там есть информация обо всём, даже куча ссылок на бесплатную порнуху, хакерский софт и так далее!!!
http://www.forumok.net
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggVad trött jag blir! Svarar du? Jag har inte adressen.
Ponnyn är såld!
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggJag har tyvärr redan deletat, men puckot vet ju att du sålde ponnyn förra veckan till dom tre små arabiska pojkarna..
Fattar han trögt tror du?
EerkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Garanterat, ryssar har oftast svårt att förstå, spriten du vet...
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggMen :o
Dom har ju bra sprit i Ryssland....
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag tror han fattar trögt! Jag har hört att han försökt köpa de tre små arabiska pojkarna för sprit också, bara för att få tag på ponnyn!!!
aljMedlem sedan sep. 2002538 inläggSkall vi verkligen tro han är tam?
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggTam & tam.. Har han inte skrivit fel & menar MAT?
mat stoppar man i det som visas på bilden iaf...
aljMedlem sedan sep. 2002538 inlägg
Bire skrev:
Tam & tam.. Har han inte skrivit fel & menar MAT?
Åhh vad dumm jag är, ryssarna och de andra tokarna skriver ju baklänges!
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
m_soderlund skrev:
Hm.. Fattar typ noll. :l
Nej... Men sen kanske du aldrig har haft en egen ponny heller? :l
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
@nders skrev:
m_soderlund skrev:
Hm.. Fattar typ noll. :l
Nej... Men sen kanske du aldrig har haft en egen ponny heller? :l
Det har inte jag heller, men fattar ändå!
CcolioneMedlem sedan juni 20014 421 inlägg
alj skrev:
Bire skrev:
Tam & tam.. Har han inte skrivit fel & menar MAT?
Åhh vad dumm jag är, ryssarna och de andra tokarna skriver ju baklänges!
Ryssarna skriver väl djävligt mycket framlänges om jag inte minns fel......det där är dock en spån där reklamtext som skall klistraas på bilar.
EerkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg @nders, jag kräver en förklaring! Det omedelebumms, finns det så små människor som på ponnyns huvud ?
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
erka skrev:
Va fan nu
Ja??
@nders, ponnyn & min döda (Av @nders mördade) sillstackare.
Ska du reta upp mig mera eller?
CcolioneMedlem sedan juni 20014 421 inlägg De två personerna på hästens huve då Bire?
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggBara för att klargöra: Sillkillen lever och är vid god vigör.