Abooo...!
30 minuter utan att komma in.. Nej, DalNet får allt vara för min del. EfNet funkar ju klockrent.
42 svar · 835 visningar · startad av Qimen
Aboooo!
Det verkar som om Dalnet repat sig trots allt.
Får hoppas dalnet inte blir utsatt för ddos attacker igen
bara, har varit inne i en vecka nu och har inte träffat på
en enda netsplit ännu, vilket är bra :)
Så alla goa wf:are får gärna ta och hälsa på lite.
#webforum
( en bra server är matrix.de.eu.dal.net (6667) )
:bire då ses vi ;)
(vi har inget med webforum.nu att göra ;) )
Abooo...!
30 minuter utan att komma in.. Nej, DalNet får allt vara för min del. EfNet funkar ju klockrent.
Qimen du har blivit irc-skadad tror ja :o
Och?
Du har väl läst deras helt nya AUP?
Conduct which violates this policy includes, but is not limited to, the activities in the following list.
[..]
* Using a channel for the primary purpose of facilitating the transfer of files.
IRCops'en kommer att ha häcken full med att stänga kanaler..
Det finns bättre nätverk att hänga på.
ÄNNU en anlednig :)
hepp och finns ju inga bra nät... efnet har ingen service, qnet sucks, unet är omöjligt att få x nästan
hmmm kan det vara därför du inte kommer in Bire?
[18:16:49] * Birplund (~admin@h203n1fls32o850.telia.com) Quit (Killed (stats.dal.net (User has been banned from DALnet (due to the excessive amout of drones and infected bots this is not allowed on dalnet any more) [AKILL ID:1040942239K-b])))
Qimen skrev:
hmmm kan det vara därför du inte kommer in Bire?
[18:16:49] * Birplund (~admin@h203n1fls32o850.telia.com) Quit (Killed (stats.dal.net (User has been banned from DALnet (due to the excessive amout of drones and infected bots this is not allowed on dalnet any more) [AKILL ID:1040942239K-b])))
Bara det säger ju hur lamt det är numera... Kan inte ens ansluta med en enda klient :o
Du måste gjort ngt, kanske ngt gammalt (tänk om det var därför han byta nät :P )
Nja.. Jag har inte vart på Dalnet med detta IP eller med denna dator ens så det är nog pissnätet som hatar mig utan anledning..
Bire skrev:
Nja.. Jag har inte vart på Dalnet med detta IP eller med denna dator ens så det är nog pissnätet som hatar mig utan anledning..
Ta det inte så personligt, dom har förmodligen bannat hela telia.com domänen för ett tag framåt, jag har råkat ut för samma sak flera ggr då dom tröttnat på upc domänen.
Men jag har ju telia och jag är ju inne ;)
Nu får ni betsämma er! Qnet?Unet?Dalnet?Efnet?
Qimen skrev:
Men jag har ju telia och jag är ju inne ;)
Då är det som Bire trodde då, Dalnet hatar honom och han bör ta det extremt personligt :p
Yheee!! :D :D dalnet rockar!
Vad var det för idiot som kom på att man kan ha flera nät???
Antagligen dom personena som skrev tekniken bakom IRC ;)