Idag blir jag 18, kanns ganska bra... for er dar hemma som laser sa ar min fodelsedag over om ca 3 timmar, men inte for mig har!
ska ut och fira att kopa lite snus lagligt, hehe! :e
31 svar · 628 visningar · startad av crisse6
Idag blir jag 18, kanns ganska bra... for er dar hemma som laser sa ar min fodelsedag over om ca 3 timmar, men inte for mig har!
ska ut och fira att kopa lite snus lagligt, hehe! :e
Grattis! :bire <-- (folkis då!)
Folköl är riktig öl blandad med vatten :bire :birp
Titan skrev:
Folköl är riktig öl blandad med vatten :bire :birp
Ahh, du menar sockerdricka? :bire
hahaha! tack killar! huvudsaken ar att det ar ol!!!
Får väl ta och gratulera! :birp
tackar solis ;)
Grattis!!!! :birp
Folkpiss,och gå på krogen lagligt... Det vill ju jag också! ;) :e
folla, snus.. bah.. det är väl körkortet du längtat efter? :)
ja, eller allt :e Ska aka och gifta mig nu med en amerikansk brud i Las Vegas, man kan ju kora drive-in
crisse6 skrev:
hahaha! tack killar! huvudsaken ar att det ar ol!!!
Sk öl som är under 5,2 % är inte öl :e §e.
:bire <-- en riktig öl (minst 52).
Bahh den godaste ölen rent smakmässigt hittar du ju runt 4.5, klassisk mellanöl :) Men inget går upp mot ett parti risk och 2 kylda 6-pack folle.
Folköl är underbart, måltidsdryck, förfestdryck, snart dags att sova dryck, slappadryck, badkarsdryck, semesterdryck, umgängesdryck
erka skrev:
Men inget går upp mot ett parti risk och 2 kylda 6-pack folle.
Folköl är underbart, måltidsdryck, förfestdryck, snart dags att sova dryck, slappadryck, badkarsdryck, semesterdryck, umgängesdryck
Jag kan inte säga det bättre själv! Folköl for intergalaktisk president!
haller med! darfor vill jag ha den dar folkisen nu! :e
pingu
så rätt.. 19 är precis som 17 helt onödigt att fylla.. fan, kan man inte hoppa över dem? :q
16 ar val ett sant ar ocksa.... eller.... ? 15, da kan man iaf kora moppe ;)
#L# skrev:
pingu
så rätt.. 19 är precis som 17 helt onödigt att fylla.. fan, kan man inte hoppa över dem? :q
Ujujujuj!
Nu snackar ungdomarna, det hör jag det. Här ska det inte hoppas över några år... fast iofs! Har ni ett par ni vill bli av med kanske ni kan ta ett par av mig? (Har så det räcker.) :e