- Bryan Adams konsert på Hovet i Stockholm den 13 november 1999. Det var där jag träffade min nuvarande flickvän. :bire
- Flytten från Vänersborg till Härnösand tidigare samma år var också viktig på många olika sätt. Dels var det spännande att flytta 70 mil bort, dels att slippa jobbet jag hade just då.
- Att jag vid 4,5 års ålder började spela fotboll. Gud bevare mig om jag inte hade fattat det beslutet...
Att jag sökte hjälp för de problem som jag hade för ett år sedan.
Jag led av depression/panikångest och efter bara två samtal med psykolog släppte det värsta :) :) :) :) :)
Den viktigaste händelsen i mitt liv var när jag bröt upp från gamla hjulspår och drog till en helt annan stad där jag inte kände en kotte! De åren lärde jag mej mycket och hittade sidor hos mej som jag inte trodde fanns!
Den andra viktigaste händelsen var att bryta en pågående trend en gång för alla och börja om från början med helt nya förutsättningar i en ny relation och sluta be om ursäkt för mej själv!
Garbo: det var något åt det hållet jag kände när jag flyttade från Vänersborg till Härnösand. Kände inte en kotte och 70 mil från mina närmaste. Hårt, men det var kul som attan att känna på något nytt.
Kronal: japp, kommer ursprunligen från Brålanda. Bodde dock i Vänersborg ett tag och jag vet inte om det var något lyft. Blåsut? Fel sida bron, du har ju motvind hela vägen in till stan. ;)
- När jag föddes
- När jag valde att hoppa av samhällsprogrammet i Laholm för att istället börja på medieprogrammet i Helsingborg
- När jag fick praktikplats på Incordia
- När jag blev delägare i Incordia
Några av de viktiga händelserna i mitt liv. :)
Kommer ju inte riktigt ihåg de tidiga händelserna och jag har bara levt i drygt 20 år. Men viktiga händelser är väl ofta när man beslutar sig för att ta sig ur en situation man inte trivs med. :)