webForumDet fria alternativet

Erik Juhlin var var du idag?

Småprat

48 svar · 1 259 visningar · startad av voigtann1 · sida 3 av 3

Frågan, av voigtann1

Var i hellsingborg idag.. ingen Erik där inte.. han fejkar :D dimmit blev det iallfall.

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Allt snack om Incordia är väl ganska tjatigt, men för er som tror att det är ett dagis jag befinner mig på om dagarna så kan jag ju förklara lite hur det ligger till.

Incordia är inte ett företag som lever på riskkapital typ Framfab. Vi måste tjäna pengar för att överleva. Och vi har inget fett kapital i ryggen och går det dåligt ett längre tag så blir det problem. Därför mrblonde och tre andra fick gå förra våren. :(
Men nu går det bättre och vi är väl ledande på e-handelssystem för små till medelstora företag och försöker även bli ledande inom webbpublicering för företag inom samma kundsegment. :)

Så Incordia är inte en lekplats utan vi jobbar här. Fast praktikanter kan väl ibland missuppfatta det lite och tro att de kan slappa, spela spel och göra annat. Som Meng t.ex... ;) :e

PS. Jag körde bil i morse!

Medlem sedan jan. 20012 204 inlägg

Vi måste tjäna pengar för att överleva.

Måste inte alla det?

Nu för tiden är de väl inte lika många, men Framfab, Icon Medialab drog ju inte in så mycket pengar utan flummade väl mest runt o levde på riskkapital... :)

Medlem sedan feb. 2003549 inlägg

Så Incordia är inte en lekplats utan vi jobbar här. Fast praktikanter kan väl ibland missuppfatta det lite och tro att de kan slappa, spela spel och göra annat. Som Meng t.ex...

tack för den erik, vad med lydingegolf klubb, hallbäcks osv..

Skoja bara ju. Meng är duktig när han inte försover sig, somnar framför datorn eller liknande. ;)

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Erik Juhlin skrev:

PS. Jag körde bil i morse!

Dito!

Medlem sedan feb. 2003549 inlägg

Jag arbetar efter prinsipen:

"Gör så mycket du får betalt för"

Tror pappa sagt det, ivarjefall som praktikant får man ju inte så mycket lön, eller? snarare ingen alls :OO

Men det va kul att pracca där fast jag somnade framför datorn, hade slagge med dansken osv. :birp

PS. Åkte buss imorse (räknas det?)

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Jag tror jag sett den där Erik.

Medlem sedan feb. 200390 inlägg

Tyckte jag gjorde en del nyttigt ändå =)
Och flashspelet var ju för att försöka lära mig actionscript.
Kan dessutom intyga att det bara är dagis efter kl 5! ;)

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)