Erik.. du skulle ha varit ute igår och träffat mej :e alla som skriver att dom har sett dej tror jag bara är någons multi-nick.. :e så du finns inte alltså :e :e
Erik Juhlin var var du idag?
48 svar · 1 253 visningar · startad av voigtann1 · sida 2 av 3
Frågan, av voigtann1
Var i hellsingborg idag.. ingen Erik där inte.. han fejkar :D dimmit blev det iallfall.
Läs frågan i sin helhet →Jag har tom. praktiserat på Incodia i 6 veckor men nån Erik har ja då aldrig sett. Lärarna ropade alltid upp honom i min parallel klass också men ingen har någonsin sett honom vad jag vet, men jag gjorde ett kul spel när jag jobbeade på Incordia om Erik som hette "Lek med Erik" kan du inte lägga upp det Erik så blir du lite mer verklig för oss :birp
Här är jag ju!
http://www.incordia.se/personal/erik/lek.html
om det är erik så är det erik som sitter här :)
ny praktikant eller ny anställd som skriver ovanstående? i vilket fall så ljuger han Erik existerar inte IRL han är bara nån gammal rysk software ;)
Fan vilken kul lek erik! Morsans kommentar:
"Vad är det där för ful gubbe!"
HAHAHAH ERIK :e :e :e
Tro mig, har spenderat ett par-tre veckor på Incordia, och varje dag har man varit avundsjuk på Eriks kunskaper. Så nog existerar han allt! Dessutom dricker han bara vatten och saft, alla riktiga skummisar dricker vodka! =)
Halva wf verkar ju jobba på det företaget...
P skrev:
Halva wf verkar ju jobba på det företaget...
Eller så har Erik reggat flera användarnamn. ;)
Ja så kan det vara! Jag heter ju också Erik. Och så skriver han här i massa nick för att få uppmärksamhet! :e :e
På tal om att halva wF varit på Incordia... Vilka har varit där egentligen?
* Erik Juhlin himself
* Jag
* P
* First Choice
* ?
mrblonde har väl varit där med om jag inte minns fel.
Så kan du ta bort mitt namn och sätta upp på listan "skulle vilja vara där" Verkar vara ett ganska slappt arbete :P
Aha... Jodu... rätt slappt var det =)
Men ruskigt trevligt!
Har varit på https://www.addemotion.se innan. Där var det mer hårt...
De verkar seriösa!
Hehe, jo du och den andre praktikanten satt ju bara och lekte med nåt flash-spel då...
Verkar ju som om X antal timmar varje dag spenderas här på wf, både på gott och ont!
Folk som jobbar/jobbat/praktiserar/praktiserat på Incordia. :)
* Erik Juhlin
* Ola N
* First Choice
* El M@cho
* mrblonde
* Meng
* Dimman
Det beror ju på hur hård arbetsbelastningen är. Många dagar är jag inte alls inne på wF.