Då behöver jag kanske inte varna dig om att man kan halka vid korsningen mellan xxxxxvägen och xxxxxvägen? Bra! För det är halt där.
:e
herpesunge
:birp
10 svar · 402 visningar · startad av Matti
Hej bullen, jag är en omogen nörd på 17 år vars liv är jävligt tragiskt. Jag spenderar stora delar av mitt liv på att inte göra någonting, och resten av tiden spenderar jag på att skicka mail. Hjälp mig, vad ska jag göra?
http://www.skiv.info/herpeslife.php
(Kom ihåg att det inte är personerna på webbplatsen som skrivit inlägget!)
Då behöver jag kanske inte varna dig om att man kan halka vid korsningen mellan xxxxxvägen och xxxxxvägen? Bra! För det är halt där.
:e
herpesunge
:birp
Snyggt jobbat Matti! På ett effektivt och synnerligen brutalt sätt så krossar du MLM-motparten med en skön blandning av obestridbara fakta, kunskap samt förtäckta hot, precis i min smak :e
Du får MVG av mig, tummen upp! :)
. :e
Härligt, Matti! :)
*Asg*
Så jävla hårt. :e :e :e
Du som vet så jävla bra, varför gör inte folk som du då? varför äter folk herbalifes produkter världen över om det är så jävla dåligt och man bara lurar männsikor? Kan du svara på det? varför är herbalife nästan lika stort som Coca-cola i omsättning? knappast för att de lurar människor. Ta reda på mer fakta om du ska skriva om något ! Jävla idiot jävel!
Hej,
det finns miljontals flugor i världen som äter skit. Tycker du att man ska äta skit, Herpeslifeförsäljare?
skall man verkligen orka läsa igenom allt det där...?
Lord Pingu skrev:
Nej, strunta i det & gå vidare i livet du...
Bire skrev:
Lord Pingu skrev:
Tak för tipset, det skall jag göra ;)
Bire skrev:
Lord Pingu skrev:
Får jag också?! :r :stud