mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggNått annat som är ganska störande är:
När det ringer nån som man absolut måste prata med, fast av misstag så stänger man av telefonen i stället för att svara... & sedan kan man inte ringa upp heller för att man inte har pengar kvar på sitt comviq kontatkort.... ;) :e
viking skrev:
Ja, det är ju asjobbigt att äta. Ingen annan som tänkt på det? Finns det någonting värre?
Det är jobbigare att laga maten ;) :e
/ Mikul
obelix skrev:
Addeladde skrev:
frankof skrev:
Folk som håller laglig eller under laglig hastighet i vä.körfelt.
Det är riktigt irriterande, speciellt när man har bråttom som jag nästan alltid har eftersom jag är en obotlig tidsopptimist.
Folk som envisas med att köra för fort...
Folk som aldrig kommer i tid...
Visst är det jobbig med folk som inte passar tider. Men jag tror det är genetiskt i vår familj. Farsan är skitdålig på tider han också.
Men folk som kör för fort bryr jag mig inte om!!!!!!!!!!!!
Och i Vänster körfält ska man fan inte köra om det ligger bilar bakom. Har du inte skrivit teoriprovet? Man ska inte leka trafikpolis eller hindra trafik oavset hur vårdslösa de än är.
BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg
mikul skrev:
viking skrev:
Ja, det är ju asjobbigt att äta. Ingen annan som tänkt på det? Finns det någonting värre?
Det är jobbigare att laga maten ;) :e
/ Mikul
Det är sju resor värre att diska kastruller med fastbränd mat. Speciellt de kastruller som man lagat äggrätter i. Isch.
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inlägghehe, det är ju klart...
Jag brukar iof diska ca 1 gång i veckan hemma hos mig, så i slutet av veckan blir det typ pulvermos i micron för att det inte finns några kastruller.. :e
Det är ju också en ganska störande sak, om man tex kommer hem & är jättehungrig & det inte finns nått att äta hemma, eller något att tillaga i eller äta på ...
/ Mikul
RocketMedlem sedan feb. 2000372 inlägg
Matti skrev:
...jag är oförmögen att tänka när jag duschar så då och då glömmer jag bort om jag har tvättat håret (med shampoo) eller inte. Vilket betyder att jag ibland måste tvätta håret två gånger.
Nej då jag glömmer det också, ofta!
Jag trodde att jag var den enda :)
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggSkenheliga småpåvar som tror sig veta bäst (besserwittrar)... x(
Arroganta människor... x(
Trångsynta människor... x(
Addeladde
Och i Vänster körfält ska man fan inte köra om det ligger bilar bakom. Har du inte skrivit teoriprovet? Man ska inte leka trafikpolis eller hindra trafik oavset hur vårdslösa de än är.
Nämde aldrig vänster körfällt...
Nämde folk som kör för fort... ;) :p
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg1. Folk som inte stannar med bilen vid övergångsställen för gående.
2. Att i ett hopp (som misslyckas) i Half-Life snabbSPARA(F6) istället för snabbLADDA(F7) för då blir det lite problematiskt att ta sig vidare om man förstås inte har sparat tidigare....
Lofberg skrev:
1. Folk som inte stannar med bilen vid övergångsställen för gående.
Den där j***a sk1t regeln ja :x
Undrar när vi skall slippa den
TTitanMedlem sedan maj 2001406 inlägg det är ju en bra regel med övergångställena ju ... hur irriterande är det inte att missa bussen för att man måste stanna för fanskapet när man ska gå över till rätt sida vägen ...
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inläggAtt inte kunna somna och se klockan bli mer och mer och veta att man måste sova för att det är viktiga saker man ska göra dagen efter.