Har du nånsin tackat nej till sex?
58 svar · 1 433 visningar · startad av DotStudio · sida 3 av 3
Frågan, av DotStudio
Hmmm... är jag dum eller bara korkad ??? :q Har du nånsin tackat nej till sex :q (och är av det manliga könet?)
Läs frågan i sin helhet →Kommer inte ihåg... :e ... men troligtvis har jag nog gjort vid något tillfälle. :OO :)
Ibland förstår jag bara inte vad folk ser hos varandra...? :l
...men bjussar det på öl, så va´ fan! §e
;)
//Cheezes - inte lika lättroad, som alla andra, i baren...
Skulle aldrig saga nej, hehe.... san sexdrift har jag ;) ledsen, men sant.... finns inget underbarare an sex for mig, finns det nagon sjukdom som gor att man maste ha sex?? seriost, tror jag ar ett offer isafall... hehe... Sammanfattning: Sager aldrig nej till sex :e :D
crisse6 skrev:
Skulle aldrig saga nej, hehe.... san sexdrift har jag ;) ledsen, men sant.... finns inget underbarare an sex for mig, finns det nagon sjukdom som gor att man maste ha sex?? seriost, tror jag ar ett offer isafall... hehe... Sammanfattning: Sager aldrig nej till sex :e :D
Är det inte det som kallas nymfoman?
Är inte nymfoman en kvinna?
Det är väl Erotoman, som är den maskulina formen.
Nymfomani = Sjukligt ökad könsdrift
Erotomani = Sjukligt ökad könsdrift
Jag tackar nej varje helg.
Har man en "prenumeration sedan 13 år tillbaka och kan få den sex man vill ha och när man vill ha så måste man neka till olika förslag på "lösnummer".
Så, ja .... jag har tackat nej till sex fler ggr än jag kan räkna ;) om det inte har varit min "prenumeration" som frågat :e
Litet ordspråk:
"Hungrig" får man vara ute .... bara man "käkar" hemma.
cya,
PatrikB
Vide skrev:
OveRRidE skrev:
Jag tackar nej varje helg.
Är inte det lite väl taskigt mot din flickvän? :e
Det är inte henne jag tackar nej till. Det går nämligen inte. ;)
Jag har en sk. stalker, fast bara på helgerna och på puben. Hon är på mig jämt och ständigt.
PatrikB skrev:
Litet ordspråk:
"Hungrig" får man vara ute .... bara man "käkar" hemma.
Jag antar att det bjuds på bra mat hemma då... :e
ni ska bara hora nar Patrik satter igang sitt snack pa msn..... jez... :e
Klart man har.
Bara på senare år :e
Ohhh jekla vad många svar jag fick på denna tråden1? :)
Jag orkade inte läsa alla inlägg dock.... men jag kom fram till att det är OKEJ att säga nej till sex! (bara undrade om jag var knäpp eller inte, men det verkade jag ju inte vara)
(bara undrade om jag var knäpp eller inte, men det verkade jag ju inte vara)
De ena utesluter inte det andra §e ;)
DotStudio skrev:
men jag kom fram till att det är OKEJ att säga nej till sex!
Att alla gör det betyder inte att det är OK! x( ;)
Tänk på de fattiga barnen (ähm... de över 15 i alla fall) i Afrika. De skulle bli jätteglada, om de så bara fick ett skabbragg, och här sitter vi och slösar...
DotStudio skrev:
Ohhh jekla vad många svar jag fick på denna tråden1? :)
Jag orkade inte läsa alla inlägg dock.... men jag kom fram till att det är OKEJ att säga nej till sex! (bara undrade om jag var knäpp eller inte, men det verkade jag ju inte vara)
Det var då själva....nu läser du igenom tråden, det är ett straff och dessutom en skyldighet som alla trådskapare har §jr
Tänk bara om det på sidan två i 24:e inlägget framkommer en mycket övertygande argumentering som fullständigt omkullkastar alla andra åsikter i tråden...det kan få ofattbara följder i så här viktiga frågor att fatta beslut utan att ha läst alla inlägg.
Vem vet, kanske skulle du blivit övertygad om att du är knäpp i.a.f. §e