Nästan varje dag har jag jättelånga raster på skolan och vet inte hur jag ska få tiden att gå o s v... Man sitter liksom bara på en bänk och gör ingenting...
Nu till min fråga:
Vad gör ni för att fördriva tiden? :q :e
15 svar · 377 visningar · startad av Kitti
Nästan varje dag har jag jättelånga raster på skolan och vet inte hur jag ska få tiden att gå o s v... Man sitter liksom bara på en bänk och gör ingenting...
Nu till min fråga:
Vad gör ni för att fördriva tiden? :q :e
Läser
Re: Fördriva tiden?
Kitti skrev:
Man sitter liksom bara på en bänk och gör ingenting...
Precis :birp
Om nu skulle bli tid över på lunchen så är det bara att gå tillbaka till studierna!
Spelar Q3
Som Tengblad, fast Medal of Honor - Spearhead istället. :)
Annars blir det mycket slösurfande till allt och intenting som stjäl min fritid.
Mc Fetto skrev:
Om nu skulle bli tid över på lunchen så är det bara att gå tillbaka till studierna!
Är du galen??? ;)
På våra håltimmar är det kortleken, Risk, Mah Jong, Settlers och Alfapet som gäller.. :D
Men vadå, hur skulle man kunna fördriva tiden? Den finns ju överallt, du menar att du vill ha en fristad där tiden inte finns? Kanske med ljusets hastighet skulle du kunna uppnå en sånär fristad. Men du skulle nog se konstig ut i det tillståndet, i alla fall efter accelerationen.
*Har sitter man med en hjärna vars innehåll består av 99% pingviner, och kan inte förstå vad tidsfördriv innebär*
Sitter i matsalen med polarna, äter två till tre portioner mat och vips - en minut har gått sedan jag skulle befinna mig i en sal för att få undervisning. ;)
Annars är juh wF bra..
kortleken är väl det hetaste alternativet men kan ju även jävlas med ettorna
Lord Pingu skrev:
kortleken är väl det hetaste alternativet men kan ju även jävlas med ettorna
Alltid. Fast de är totalt respektlösa ju!
jag och m_soderlund fördriver just nu tiden på wF...
Lord Pingu skrev:
jag och m_soderlund fördriver just nu tiden på wF...
Heeelt korrekt slutsats. :D